25 March 2011

dah boleh pergi buat kenduri dah

buat kenduri ? pehal nak buat kenduri ttbe ? ape mmpi kau neh pqa ? HAHA , noo noo aku tak bermimpi . atauuu memang betul aku sedang dilamun mimpi yang tak ade ksudahan ? urmmm . 
act semalam , aku ttbe rajen nak sign in belog , aku terpke nak update lah kan pasal teater hari tuu , tapi tak terpke plak nak tgk all updates neh . lepas aku dah update2 cenggitu gitu jelahh , dah publish , baru nak tekan log out , tp terdetik plakk aku nak bace all updates , bace punye bace ... tetibee kann .........
JENG JENG JENGGGGG 
korang kenal tak sape budak comel tuu ?
CLICK GMBAR UTK BUKTI YANG KUKUH DAN TUMBESARAN YANG LEBIH HEBADD .

OMJAYYYYYY! aku menang contest tempat kedua ? sangat tak masin mulut kau neh alia , HAHAH . whoaa ! tak sangke babe , aku menang contest love forever yang eila anjurkan tuu , excited gile kott ? aku punnn tak taw mcm mne aku bule menang sedangkan rmai lagi yang menarik tertarik ceritenyee .
haa ape ? korang tak bace lagi ? okeyy click link kat bwah neh .


memang nak buat kenduri lah kan wehh , tapi bajet haa tak cukup plak , adehh !
contest tuu contest yang kedua aku masuk and menang pulak tempat kedua .
pape punn aku memang happy sangat , thanx to eilaa sebab mgkin eila hayati ape yang pqa cerita kan kan ?
yeaa memang cerita tuu tulus dan ikhlas datang dari hati aku .
NO FAKE -______-

dann kenapa ttbe ramai lak yang ngaku aku bff dorang ? bhahahahahah :D
soryy der , hadiah tarak kongsi okeyy !

p/s : tahh sejak bile aku dah terikut2 prangai cacat tikah dengan alia neh gune bahasa "PULU PULU" mgkin ktorang jea yang faham kott bahasa dye , tak boleh belah btul korang nehh , KAHKAHKAH .