23 March 2011

Lat Kampung Boy Teater Muzikal

heyloooo !
hari neh aku sebagai pelajar cemerlang tak dapat datang sekolah sebab saket yang agak tenat jugak lah kan . whoaaa so borink kott dduk dekat rumahh jea .
btw hari neh lepas aku study sejarah form4 , aku nak berblogging kejap . kejap jeaa lah , nak blogwalking memang lah tak sempat , hmphhh -____-
tak byk entry baru , errrr , so bia aku penuh2kan dengan entry baru yea .

masa cuti sekolah seminggu hari tu , memang aku busy sangat dengan homework yang terlalu banyak tu , sampaikan bff aku ajak keluar pun taknak , punyaa lah rajen aku kan ? -___-
masa aku balik shah alam , tibe2 along ajak pergi tengok teater , wahhh bestnyee , tengok kampung boy muzikal .
memang best , at first mcm nak tak nak jugak , yelahh aku neh bukan layan crte budak2 pun =='
tapii pergi lah jugakk , meh laa aku nak tunjuk siket gmbar2 aku kat sane , malu jea nak tunjuk kan sebab mcm kelakar jea aku neh ? HAHA
mase nak tunggu pintu pentas tu bukak , omjayyyyy , you know what aku jumpe sape -___-
omjayyy neh lahh dye , hensem siutt tergugat aku , HAHA . 
tapi dalam banyak2 gmbar sepanjang aku kat sane , aku tak kan masuk kan gmbar neh kat fb , TAK AKAN ! 
tahu sebab ape ? tengok lahh ketinggian aku tuu , hmmphhh 
ohh ya masa neh dah masuk dlam dewan tu , masa snap2 gmbar neh , ttbe aku terperasan pulak yang yasmin hani and her siblings dduk belakang aku . OMJAYYYYYYY! adek dye , handsome gile nak mati cair aku kat situ . HAHA . 
sepanjang teater tuu dijalankan , memang tak dapat lah nak amek gmbar , soo masa tengok tu aku concentrate gila , sebab terpegun , and yang best lagu2 dye , memang lama gila ade lah dalam 4jam lebih teater tuu . err aku pke adek yasmin hani belakang aku jea kan , soo cover2 cket kalau dah mengantuk tu =='
okey yang neh pulak para artis yang berlakon malam tuu , HEBADD !
whoaaa , she's very2 the super duper pretty ! 

okeyy cukup lah tu , taknak lah banyak gmbar eahh , nt berat pulakk belog aku nehh ha , HAHA .
korang sume dah boleh lah abaikan muka aku yang burr tuu -.-

lepas neh , aku nak smbung berhomework pulakk , malam nt aku update lagi yeaa , bobaiiiiiiii 

p/s : aku sekarang dah mula untuk menyopan kann pakaian , biarlahh kawan2 aku jea taw kenape :)

24 March 2011 , Thursday <3