17 February 2011

Love Forever Contest

hello bloggers , nampaknyee aku dah jarang hapdate belog yeaa sekarang neh . korang nampak tak nampak tak ? ape ? tak nampak ? okeyy dah bule pergi terjun bangunan sekarang =='
yeaa kenapa yeaa aku dah jarang hapdate belog . soalan yang begitu menarik , aku tanya aku jawab sendiri . 
sebabnyaa homework sekarang dah tinggi menggunung , membukit sampai aku tak cukup tangan dah nak buat . so tadi aku pergi berblogrunning sebentar bersama kitkat .
tibe2 aku terjumpa contest nehh , so macam berminat pulak nak joinn .
aku join untuk suke2 bukan sebab nak menang hadiah or what , sekadar nak berkongsi cerita kedai kopii *tapi kalau menan besttt jugak ! :p

klik >SINI< untuk join !

JUM baca syarat2 diaa .

term & conditions ~

1. ade bloggie lahh
2. Follow blogg Honey ( if tak nak pon xpe but camne korang nak tahu segala recent update )
3 . buat entry bertajuk diatas dan ceritakan

¬ mengapa si dia menjadi pilihan anda untuk contest niyh
¬ bahagian pada muka si dia yang buat anda tertarik pada si dia
¬ kenangan paling indah anda bersama beliau
¬ kenangan yang menyukarkan bersama si dea.

4. sertakan gambar korang & si dye pilihan korang . Ta kesah si dea uh bf , gf , adeq ,abg ,akak kandung or angkat , pendek kata sapa2 pon boley .
5 . kat entry uh mesti ade gambar COUPLE kat atas uh !
6. Tag sekurang-kurangnya tiga orang rakan anda(pastikan mereka tahu mereka di tag)
7. suda ciap ? link kan kat blogg Honey

Tarikh Tutup : 8 Mac 2011 pada pukul 11.59 p.m

untuk maklumat lanjut sila ke >SINI<
SO LETS START BEBEH !
 firstlyy aku nak cakap yang aku pilihhhhhh 
- nur atikah madzlan - 

okey kenapa dia menjadi pilihan dalam contest nehh ?
sebab dia adalah bff aku since aku form1 lagi . masuk tahun neh 5tahun jugak lahh kterg dah jadi bff . terlalu banyak kenangan pahit and manis kterg lalui sama2 . and dia laa satu2 nyaa kawan aku yang mampu mendengar setiap msalah aku dengan teliti and sanggup menceriakan hati aku walaupun aku tengah sedeh , even kalau aku tak cerita masalah aku pun dia boleh taww yang aku tengah ade masalah ! how a wonderful bestfriend right .... kterg ada nama panggilan taww yang mungkin orang laen dengar mesti pelik . "TOTOX" .

bahagian pada muka yang mana buat aku tertarik ?
ermmmm , mata and bulu mata kott sebab mata dia sepet tapi bulat and bulu mata diaa melentik kalah lentikan rozita che wan , bhahaha .

kenangan paling indah bersama dia ?
kalau nak dicerita aku rasa sampai aku beranak 13 punnn tak habes cerita pasal diaa kan . terlalu banyak . yeaa memang banyak . okeyy masa mula2 kenal dia aku yang tegur aku cakap nak dduk dengan diaa masa tuu baru form1 , saya awak kott wehh , HAHA . kalau ktorang cerita2 balik mesti kelakar . okeyy masa neh form3 ktorang baru jeaa habes perhimpunan , ktorang masuk kelas jeaa tengok2 meja suma takde taww yang pelik nya meja ktorang jea yang takde T___T
ktorang pun apelagi lahh kan mulaa lah pengembaraan kami .
dari blok B tingkat3 , trun carik meja sama2 , jumpa meja kat blok E pulak tuu ==' dah jumpa satu ktorang angkat sama2 bawak naek sampai kelas kat tingkat3 , trun balik carik lagi satu meja dah jumpa naek lagi smpai kelas . whoaaaaaa ! kurus ktorang tawww .
then masa form4 honeymoon year , ktorang joinn KEM KEMBARA BAHASA dekat PD , ade satu malam tuu kterg kene buat persembahan , yeaa aku dgn dia satu group , kterg dah buat persembahan menari lagu ulek mayang and menyanyi lagu jauh kau pergi .
okeyy after dah buat kedua2 persembahan tuu ktorang lepak2 lahh kann dia dduk atas kerusi sebab baju dia putih . aku dduk kat rumput jeaa even baju putih jugak tapi agak jauh jarak ktorang . tiba lah saat yang dinantikan oleh aku , kump last buat persembahan , ohh kump sape ? yeahhh my CRUSH . dia buat persembahan time tuu lagu gadis dan bunga . bayangkan lah my boyfie time tuu tapi dh jadi ex-boyfie lah kann , satu kump pulak dengan my CRUSH . OMG ! sape gurl dgn dia tuu . butt aku terus menonton dan terus menonton , memang best dyorang menari taww , tibe2 setitik demi setitik air mata aku jatuh , seriouslyy aku tak dapat tahan sangat , aku terus lari pergi dekat my bff and nangis atas peha diaa . dia terkejut gilaa kott , butt tak perlu aku cerita diaa dah tahu dahhh kenapa aku mcm tuu :') 
dia pujuk dan terus memjuk aku ,habes jea kump tadi tuu buat persembahan , my ex-boyfie datang and tanya kenapa , butt my bff jawabkan mata aku masuk ulat =='
so act memang banyak lagi lahh kn , tapii tak mampu aku nak ceritaa , kang kombang semangkuk pulak dia , HAHA .  

kenangan yang paling menyukarkan bersama dia ?
btw , aku and my bff dlu bukan berdua saje , ktorang berenam , means aku and diaa ade lagi bff yang laen , ktorang always berenam kemane jeaa , tapi masa form4 , everything changes ! itulahh satu2 nyaa kenangan yang paling sukar aku and tikah nak lalui is kehilangan bff sebab berselisih faham . maka pergi dan berlalu mereka pergi , maka sekarang hanya kami berduaa yang kekal :')
andd last , waktu paling sukar dengan diaa neh bila nak menanggung rasa geram sebab dia neh selalu persan dia TAYLOR SWIFT , OMG ! tak sanggup aku nak dengar =='

aku yang specky but now dia pun dah specky jugak mungkinn terikut2 kerabunan aku =='
kalau bergambar dengan diaa mesti nak muka dia jeaa yang depan =='
i love her bear as well as i love her :)
so pityy time neh ktorang belum taw prt sc lagi , HAHA . so neh gambar webcam ktorang masa cuti , kalau cuti sekolah mesti hari2 webcam , kalau dah bukak sekolah tak kan nak webcam lagi . HAHA . muka masing2 knon sedeh menangisi persahabatan kami dahulu T____T
yahhh neh lah gmbar masa dekat KEM tuu , aku yang berdiri , dia yang dduk belah kiri . sebelah dia adek agkat kesayangan ktorang :)

and lastlyy aku berharap yang PERSAHABATAN kita kekal sampai mati , AMINNNNN :')

aku tag : ALIA , ATIKAH AND AFIQAH

17 Feb 2011 , Thursday <3