03 April 2011

shaheizy sam idaman hati

hello blogger , sungguh lame aku tak meghapdate belog yeaa , sangat rendu lah wehh .
btww belog aku sudah pun berwajah baruu , tak lagi putih suci mcm dulu .
credit to aya dayana sebab dah renovate belog aku jadi super duper cute lah wehh ! thanx sista !
okeyy memang banyak aku nak cerita .
aihhhh , dari dluu lagi entry aku ade cakap byk benda nak cerita , tapii tak plak banyak cerita aku -_____- HAHAHA .

okeyy first

beberape hari yang lepas , aku ade menyertakan diri dekat dunia debate nehh :/
huaaa , jangan nak tanye sangat lahh eahh knp .
aku skang dah jadi orang politik , kahkahkahkahhhhhh !
mase mule aku terjebak nehh , aku pergi audition taww "AUDITION" hahah .
tapi tak dapatt sebab cikgu kate suare aku perlahan and tenggelam , OMJAYYYY!
haha .
tapiii hari khamis baru2 nehh , lepas rehat lah kann , lepas kenyang lahh kan , mood punn mesti lah baek kann , senyum jea aku , sekali terserempak dengan cikgu masturaa , aku senyum jelaa kann , tibe2 cikgu tarik aku haaa , cikgu kate kat syira and atin "haaa nehh kawan awak nehh pun boleh jugak lahh kan bahas , ready kan dye utk pihak kerjaan" OMJAYYYYYYY!
cikgu , betul kea ape yang sy dengar neh ? HAHAHHA . cikgu kate plakk petang tuu nak lawan dengan skolaa sdar , cikguuuu ? betul kea ? aww awwwwww :)
hahha , practise punyee lah practise kann , nervous gile sial . hahaha
mase lawan dengan sdar , tergugat imann ku ! muhamad muaz ! curang kejap eah ? HAHAHA .
alaaa maen2 mate jeaa . HAHAHA . heyyy sdar , tlg sedar sedar kan diri tuu eah ? =='
okeyy lawan punye lawann , dan lawan lagii , terus lawan , dah lawan lagii , lagi dan lagii .
cube lah bayangkan , abg / akak usim dtg tengok kterg lawan , uncle (kesayangan) kterg dtg . HAHA .
mase tuu memang penat gile lah weh ! superb punye penat , bahas dengan sdar abes dalam pukul 5 , tapi ingat kterg dapat balik kul 5 ? tidak same sekali , kterg balik around pukul 6 lebehh . sebab uncle nak explain kat ktergg evrythingg :)
balik jea ape lagi aku tidur lah kan . punn dapat sekejap :/
malam bangun carik point bagai nak gile ! tak tidur lahh heyy , pegi sekolahh jeaa mate laen mcam . agagagaa .
memang tak lah kann masuk kelas , petang pulakk memang tak lah berlatih kann , pergi lepak mcdee dengan budak2 nehh .
p/s : hahah , happy gila bile dah baek semula sperti sedia kala , babe ! youuu are everythinggg !
malam tuhh korang igt dpat rest ke ? tak dapekk de jepp
kterg berlatih dengan uncle and his wife , teacher ungkuu :)
memang moment yang best lahh wehh . uncle memang terbaekk !
hellloooo ! kterg berlatih kat kedai makan okayy , yang terceruk nun jaoh di bukit putus sanee =='
ape functionn nye ? hhaha , utk mengelak dari pihak rusuhan .

okayy uncle dengan teacher memang bestt , kterg latih punyee latih , smpai pukul 12 mlam wehh , sbaek ibu ade , ibu hantarkann balik .
balik tuu dengan mate kuyu , terus tidurr jea , ahhahaha .

bangun pagi , gosok gigi , cuci muke , pakai baju , pergi sekolah , ade bahas , hari iniiiiiii

okayy around pukul 7.45 kterg gerak ke KGV , whoaaa neves babe neves , nak berlakon lagenda badak satan jap bule takk ? -______-
okayy bile dah jumpe pihak lawan , dah masuk dewann , dah dduk , ade lahh dalam 1 tunggu hakim , hahaha , kterg ber5 nehh , muke confident jeaa doe ! aku sebgai pembgkang ke3 okayy .
okeyy neh la barisan pembakang , comel lote kan sume ? lagi2 yang specky hitam neh , wakaka .
atinn : muke tension terpksa senyumm (pembgkang pertama)
syira my bie : muke happy jeaa , tak takot kate nyee (pembgkan kedua)
aku : nervousss (pembgkang ketiga)
amir baju putih : bajeett kau prctise jeaa kan ? sbenanye tak puunnn (pencelah)
pais pengawas : relaxx jeaa , dye neh yang banyak relax kann aku , errr (pencelah)

okeyyy , nak tengok pihak lawan ?
haha , muke sume baik2 kan ? dorang dari SMA kelana petra makmur .
kterg paling anti kerajaan num3 tuu , pergii menteri kak limahh siott bak kate uncle , HAHAHA .

okeyy lahh dah bahas2 punyee bahas , kenape aku gagaagagagagap ? ekeke . takpee lah cikgu kate aku baru lagi , neh pun dah banyak and ketara sangat peningkatan akuu :/
btw , sy still rase berslahh , sy takde bakat cikguu :(

bali naek dengan uncle , tengok vid uncle bahas , super duper hebad lah wehh .
HAHA , okayy lah aku nak tidur , besok sekolahhh :)
nt aku hapdate lagi yeaaa , bobaiiii

4 April 2011 , Monday <3