04 April 2011

happy anniversary !

as usual hari neh 4 hari bulan pade stiap bulan aku akan menyambut anniversary aku yang ke brp2 bulan , bhahaha .
ohh ya hari neh yang ke11 bulan , what a long JOURNEY right ? haha , tak bule belah , JOURNEY !
thats mean , yahhh lagi sebulan nak sethun dah aku dengan sayang aku nehh ha . tapi pergaiiii , mcm baru semalam jea kenal taw . takpe , aku faham , sayang aku neh manje orangnyee
-_____-
budak neh kuat merajuk , kuat touching dan kau cakap jea ape yang kuat , dye memang kuat , takde ape yang tak kuat dekat dye , except dye tak kuat bile aku cubet dye , dye memang kalah , and aku akan jadi juare , and setiap kali aku menang jugak aku akan mintak ice cream sundae , tapii yang hadooo lah kan , HAHA .
budak neh suke tengok wayang sampai kawan2 aku cakap .......... eyy ttbe takde mood nak cerite pasal dye , urghhhhhhhhhhhhh ! okayy sambung , kawan2 aku cakap
pqa kau kawen nt kat wayang jelaaaa
pqa , muaz nt amek exam kat wayang eah ?
okay setiap kali dye keluar g tengok wayang mesti aku akan tarik hati , muka dah mcm2 lagi lahhh , bile dye ajak aku g tengok wayangg , ermmmm let me think 100001 timess !
aku tak tahu kenape dye suke tengok wayang sedangkann wayang tuu bukan best sangat pun , kau cakap jela cerita ape dye tak pernah tengok dekat wayang tu , sume dye dah tengok , kadang2 tuu boleh bergaduh jugak kalau dye ajak g tengok wayang aku taknakkkk , kan best ajak g karoke , yakin dan pasti aku nak pergi ! HAHAH .

okayy sayang aku neh suke makan nasik goreng , tapi kau bagi jelahh dye makan ape punn sebenanye sume dye makan okayy , kadang2 aku plik makan lagi banyak dari aku tapi kenape kau neh kerempeng jeaa ha sayang ?
kalau pergi mcdee aku pasti akan order air milo , kalau pergi dgn dye neh , aku tak taw knp air aku yang dye minum pastuuu aku akan pakse dye refel balik , HAHAHA .
back to the nasik goreng , itu feveret dye , sehari tuu makan without lauk pun dye boleh , nasik goreng jea , thats mean nt senang lah kan keje aku ? HAHAHA .

aku selalu keluar dengan sayang aku , tapi aku tak pernah muak tengok muke dye , dye lagi lah tak pernah muak tengok muka aku sebab aku cute NOKTAH .
kalau keluar dye neh mesti bercakap jea , ape dye merepek pun aku tak tahu lah kan , ble dye merajuk aku suke tengok muka dye , kalau nasib aku baek , serta merta dye akan senyum , kalau nasib aku nehh tak baek sepanjang mase tuu dye akan merajuk kalau aku tak pjuk , selalu nyee memang naseb aku tak baek and aku tak pujuk . HAHAH .

what ever punn , selama 11bulan we had been together , banyak kenangan pahit manis aku dengan dye , kau cakap lah ape punn pasal dye , kau kutuk dye ? aku joiinnn tapi hati aku tetap utk dye . kau orang punn cakap lah aku ade orang laen kea hape keaa , dye tetap utk aku . aku cuma buleh berharap dye tak kan tinggalkan aku walau ape pun jadi .


4 April 2011 , Monday <3