23 March 2011

aku makan dengan cikgu lama aku di bawah katil sebab aku pikir aku bijak

yeaa aku memang bijak , awat tak pasal2 makan dengan cikgu lama bawah katil , bijak kea tak bijak tuu ?
tlg ckp sangat bijak , yeaa pada mulanya aku memang tertipu dengan tittle alia nehh , aku pun bukak lah en igt dye nak cerita apa , skali tittle jea gempak , kat entry takde ape punnn T______T
mehh meh tengok sini bs.com then bwt entry mcm neh gernti rmai masuk blog korang wehh , HAHA .

lamanya kan aku tak hapdate belog , whoaaaa tadi result SPM klua ? OMG ! knp aku yg berdebar2 ?
tlg jgn tanye result muaz ape yeaa , aku tak sanggup nak menjawabnye . bak kate cousin aku , "BANYAK SANGAT HURUF" hahaha . btw cousin aku belah abah , dapat 6A . hebadd gile , INSYAALLAH doakan aku lebih dari tuu nt eah ? hmphhh -______-
aminn :)

tadi kat sekolah aku ade perbahasan , HAHAHA , kelakar gile , dah lah aku masuk secara paksaan , si pihak lawan mcm gampengg pulakk kan , takde idea lgsung aku nak bahas sebab dye tak bg aku idea utk membidas , hmphhh jangan smpai aku berbahas sorang2 kat sini
 -_____-
btw memang bestt lah kott coz dapat amek pengalaman tu , HAHA .

entry kali neh memang pendek dah membosankan , sebab aku banyak homework yang tertangguh , OMG ! cikgu semakin kejam membuatkan aku semakin rajen , bhahahah .
yeahh besok tak g sekolahh lahh , biase lah saket anak dara kann .
masa bahas tadi act puas aku tahan perut supaya tak meragam =='
nt aku sambung lagi okeyyy

p/s : aku dapat masuk top5 contest love forever anjuran eila ratu :) thanx dear ! tak sangke , masuk top5 dah happy gila dah !

23 March 2011 , Wednesday <3