14 March 2011

죄송합니다

hello blogger !
what ? hari neh hari selasa ? sekejapnyaa . lagi 1 , 2 , 3 , 4 , 5 .............. hari lagi jea .
kadang2 rase tolonglahh cepat mase nehh bosan lah dduk rumah , kadang2 ahh kenapa cuti sekejap sangat ? tolong lame lagi bule ?
*pqaa tlg igt cket kau tuu spm*
hmphhhhh -_____-
okey semalam lepas balik dari kelas akaun akuu stay rumah bie , smpai malam sebab niatnye nak siapkan folio maths . bhahah . tapi ape yang jadi ? agak2 korang ? okeyy mase aku dengan bie jea okey lagii lah kan , berjalan lah jugak keje , smpai jea myra dengan amoi lmbat jeaa kerja siap . 
aku dengan bie sebok dok bwt hw , si myra dengan amoi sebok dok skype dengan tikahh .
alolololooo ciannyee dari jaoh jea dapat tengok kterg kann :') bie cakap takpee lah anggap jeaa tikah dekat overseaa . HAHA . bajet kau taylor swift ahh ?
yang si aboyy pelik jeaa kenpa setiap kali kterg pergi skype dengan tikah confirm tergelak mcm nak pengsan , aboy kate dah mcm orang sasau tengok kterg . HAHA .

okeyy btw , aku nak cerita pasal kwan aku sorang nehh , haihhhh mcm2 lah haii .
act kterg dah deal nak pergi kembara bahasa sama2 tahun neh , dah deal nak tidur same2 , tapi bile dah dapat kump and tugas , dye nak tarik diri .
hangen lahh aku kann , tapi kau jangan rsau , hangen aku neh tak lama punn :')
masa kelas akaun aku tak pndang dye langsung kott , habes kelas akaun mase tunggu aidil jemput dorang dok borak depan umah tikah tapi aku senyap and bawak diri , aku cerita lah dekat alia and tikah masalah aku kenapa , thenn amoi pun dapat lah tahu kann .
mase balik tuu berjela2 msg dye mintak maaf , tapi aku masih kecik hati *wlaupun aku kesian* maafkan aku sebab tak reply msg kauu , marah aku dekat kau tak kan lama sebab kau kawan aku smpai mati , hari2 kte gelak dalam kelas , dduk same2 dlm kelas , tak mungkin aku nak marah kau lame2 kann .
amoii , kalau lah kau dpt bace ape aku tulis neh kan bagoss :)
aku sayang kauu , mase mule2 kte kenal punn aku paling rapat dengan kau , bule kate hari2 kte text , mase kau dengan bangcik punn hari2 kte text kau mesti cte masalah kau dekat aku , mase bangcik buat kauu mase tuu aku tengah kuar dengan muaz , aku sanggup ajak muaz pergi dekat kau then bawak kau pergi makan mcd , sebab aku taknak kau sunyii . kau ingat kann kau nak kua date dengan bangcik kau ajak aku , aku dengan muaz pening pke mcm mane nak bawak korang kua , then mase balik tuu aku dengan muaz gaduh kau yang tolong aku kann dalam kereta , kau demam terus kan sebab muaz bawak kereta laju2 . kau paling rapat dengan muaz , aku sukeee ! sebab kau lah orang yang selalu menyemak tiap kali kterg dating and sebab kau lah sorang kawan aku yang pernah tengok aku sgaduh dengan muz depan2 . mase kte dapat kerja akaun dluu , kerja kau tak siap , kau call aku lagi mase tu pun aku tengah kuar dengan muaz , aku ajak muaz balik amek kauu bawak g mcd sebab aku nak bwt kan utk kau , wlupunn ade jea yang salah aku tetap siapkan kerja kau . aku sayang kau sangat wlupun kadang2 perngai kau yang slumberr and tak amek kesah tuu bwt aku saket hati .
since kau ade muim , kau banyak berubah , bukan aku sorang yang cakap tuu :')
tapi takpe lahh , kau jangan rsau , marah seorang kawan tak akan lame .
btw petang neh amoi dah janji nak g city park dengan aku and muaz , like usuall lah kan , kau memang suke kacau orang datingg :p
jumpa petang nehh yaaa kawan !

p/s : "tahun neh aku pergi kembara bahasa buat kali yang ketiga tapi kali pertama tanpa kau" :')

15 March 2011 , Tuesday <3