11 March 2011

angananganhancurberderaiiiiiiiiiii

yeaa angan2 aku skrang dah hancur berderai retak seribu . HAHAHAHA .
tolong gelak kuat2 cket , tanda gumbira .
"no more yeayhhhhhhh holiday!!"
"yeaayhhhhh cutiii cutiiii"

aku benci sape cakap cmtu , meh sini aku lempang cket , aku dah mcm orang sasau dah neh , ckgu bagi homework banyak tak hengat wehh . pdhal cuti smgu jeaaa bukan sbulannnnn cikguuuu ! T_____T

meh aku list kan cket ape homework ckgu bg and list kan aktiviti mgu cuti nehhh
  • folio mathematics for karnival SeMSe , idky kelas aku jea yang terpilih for subject mathematics form 1-5 . butt kump aku dpt chapter form1-2 . monangeh makcek haaa nak carik . sperti biase aku yang terlebih CERDAS nehh nak tajuk yang senang jelaaa POLYGONS , small matter ! HAHAHAH (gelak takbur bg geng ibnu khaldun yang laen jealouss) 
  • module addmath linear law , yeahhhh sbek soalan objektif bule baling dadu jea KAHKAHKAH (dalam hati pelik bile mase addmath ade soalan objektif ...............????)
  • paper maths tajuk transformations andd alhamdulillah jugak objektif , sesi membaling dadu punn bermulaaaaaaaaa !
  • pembetulan exam ekonomi asas and latihan essay yang boleh membuat kann aku mengalirkan air mate bile sepatah haram aku tak paham dengan markah exam 56% . tolong tepuk tangan cket sebelum aku tepukk muke sorang2 , KAHKAHKAH .
  • nota sejarah bagi 2 tajukkkkkk yang sangat banyak , aku faham sangat cikguuuu aku tuu nak nota yang completee jea , errr
  • module science bagi kelas elite , buat jangan tak buat kerja mak kesayangan kitaa T____T
  • correction for literature exam hari tuuu , and exercise yang tak pernah nak kalah tuu , menitik lahh air mate masing2 ntt yeaaaa
  • bm pulakk kene carik bahan terkumpul surat khabar berita hariann , pada blogger2 kat sini sape ade surat khabar berita harian , meh habak sini , aku sanggup beli berapa jeaa , SANGGUP ! asalkan aku dapat 25 bahan terkumpul tajuk SAINS DAN TEKNOLOGI . mmg tak agak betul cikgu neh bagi aku tajuk cmnehh pastu nak berita harian jea plak tuu . HELL-O kterg bace THE STAR jeaa tuu pun nak bace satu page satu hari . KAHKAHKAH . kene bwt folio cntek2 plak tuu , errrr aku pke SPM jeaa kalau takk , aku suruh noyah buat . HAHHA . 
  • coppp coppp ! jangan ingat tuu jea taw kerja bm , ade lagii , ade ade , haruslahhh ade . YEAAA kterg kene salin 5jenis karangan . after cuti cikgu nakk . 5 yeaa ! 5! T______T hahaha .
haaaa amek kauuuu meleleh air mata buat homework sambil dengar lagu hancur hati ku , soo pada kawan2 yang tercinta simpan jela angan2 korang nak lepak CITY PARK smpai muntah , pergi JJ tak balik selagi kaki tak patah , pergi GREEN BOX smpai hilang anak tekak , tengok WAYANG smpai beku . 
    HAHAHAHAH . yeahhhh give a big clappppppp ! 
    (eyyy knp aku hyper sangat nehh nak kate suka sangat ade homework banyak tak pulak , tuuhh belum campur dengan
    .
    .
    • tuisyen hari isnen , selasa and khamis 
    • rabuu ade extra class akaun dekat skolaa
    • pluss dengan latihan kembara bahasa tahun nehh lagi .
    OMG OMG !!!!!! takde keaa erti cuti neh bagi kami lagi ? T___T
    timee please be faster ! I CANT STAND ANYMORE , duhhh !

    11 March 2011 , Friday <3