12 January 2011

sabar tu yang pentingg

dah 3hari tak menghapdte belog , semakin berhabuk and bersarang belog neh , setiap kali aku nak updte mesti ade bnde yang mghalang . oh kali neh aku tak kire , walau aku ade dekat afghanistan pun skrg neh aku akan tetap menghapdte *wuu mcm tak logik jea ? mmg tak logik pun LOL 
hw aku semakin hari semakin tinggi membukit *bukan menggunung eah ? cikgu langsung takde rase belas kasihan dekat kterang , nseb dan baek laa besok cuti dpt aku siapkan hw , dgn forum WOMEN MAKE BETTER TEACHER THAN MEN DO YOU AGREE lagi aku tak carik yang completee . kat kelas budak2 neh heboh nak tgk khurafat , wehh hw membukit neh sape nak buatkan ? bibik ? ha ? duet kau ade ? kau nak support ke doh ? klu kau nak support anytime aku bule , bwt hw dalam wayang pun bulee . 
urmm dalam mgu neh knp aku byk menangis ? lepas satu satu masalah dtg , bak kate ckgu normah "sabar jelaaaaa" bak kate ckgu rozila "konsep tahun neh adalah sabar sabar sabar dan sabarrrr" HAHA . okeyy aku sabar , aku pegang kate2 tuu , aku sabar selagi boleh :') 

okeyy hari tuu disebabkan kelas bi tak brpe nak ade sgt , kterg deal nak adekan sesi membincang task kiosk yang perlu kterg perjuangkan nt , nak naek kan name skolaa kannn , huhuh . tapiii sebaliknye yang jadi , bincangnyee tak lah sgt sampai skg aku pun tak taw ape yang aku kne buat yang aku taw jwtan aku as finance manager or pengurus kewangan , kne buat kunci kire2 kiosk setiap bulan , fiuhhhhhhhhhhhhhhhhh ! kunci kire2 yang aku belaja pun blm tentu lepas , neh kan takde punca ape sume kne bwt kunci kire2 setiap bulan means sebanyak 7 kunci kire2 aku kne bwt , aku bule bwt dgn syarat cikgu tak bg hw . HAHA . okeyy last2 laen yang jadi budak2 neh tgh bwt krja aku dgn tikah blah g makan , HAHA , sejam lepas tuu sume mengikut jejak lgkah kterg . bagos2 aku sukaa tak pyh bwt bnde alah tuu sume okey . HAHA . 
lepas dah mentedarah masing2 LAPAR lagi nak makan , neh yang jadiii , tlg scroll ke bwh , tlg tlg . HAHA .


okeyy yang tgh tuu menandakan yang dye masih lapar wlupun dah mentedarah maggi .

smpai skrg aku tak dpt kesan ape masalah azira , hmpphhh -___-

aku masih tak mengertiiii -___-

ehhh ehh sape neh ? np cute sgt ? ape ?????? jealous rambut aku dah pnjang ? ade aku kesahhhhh  -___-

- ahli lembaga pengarah syarikat arif -
pengurus pengeluaran , pengurus kewangan , pengurus pemasaran , pengurus BESAR , pengurus pentadbiran :)

tertekan kea masing2 ? mood : indetifyingggggg -___-

HAHA , aku ke yang pkai speck neh ? tlg bnoh aku skrg .

bedah , aku and meon :) best name korang , hebaddd -___-

okeyy okeyy nak blk dah abg drebar dah nak jmput . HAHA . drebar ? *jhat kau neh pqa , lmpang nak ?

gmbar yang laen aku nak buat perkasam dlm laptop aku neh , kalau ckgu mintak gmba budak kiosk , aku bg laa yang tu , HAHA . ouhhh lupaa mlm neh tuisyenn , zZZzzzZzz ............................

13 Jan 2011 , Thursday <3