16 January 2011

sedeh tak terkata , dugaan datang menimpaa !

assalamualaikum .
aku rasa dah satu jam aku cube untuk menghapdate belog , tapi "assalamualaikum" jea yang aku dpt tulis kat sini dari tadi , nampak sgt aku dlm kekusutan , keserabotan , keserabaian *haa btol ke aku eja ? HAHA .
okeyy aku tak bule nak tulis ayat merepek meraban sgt lah kan sbb anak sedare aku rmai yang meninjau aku menghapdte belog neh , kang terikot2 pulak jejak lgkah mama pqa dye yang comel lagi kiut miut neh kann kann kann . HAHA .
kenapa tajuk entry aku mcm tuu ? ade masalah ke ? kenapa yeaa ? haa , kenapa ? aihhhh , act takde pape punn , HAHA , gelabah tretetek jea aku neh kann , act nak bgtaww aku sodeh , dah takde rambut .. ehh ehh bukan takde rambut salah taip pulak , malas nak backspace , HEHE . aku dah takde lagi rambut pnjang , baru 1jam 15minit tadi aku cut cut my hairr , wuuuuu wuuuuu T__T sedehnyeeeww titeww . aku dah ptong rambut , sebab ? urmm disebabkan masalah2 teknikal cket laa kan , rambut aku selalu sangat gugur dah tahap boleh botak rambut aku nehh , so pergi salon tadi , anuty tuu cakap punca rambut gugur 
  1. sebab selalu buat rambut which like kerinting kannn then lurus kann , pastu kerinting kan balik , selalu sangat bloww or letak mcm ubat2 laa kat rambut nehh kan . urmmm -___-
  2. sebab selalu sangat berfikir sampai pening , berfikir dan trus berfikir -___-
  3. then yang last aku malas nak cakap byk , mak aku cakap aku byk baka cancer dari sedare2 aku , soo risau jugak , tapi takpee always think positve okeyyy -___-
so tadi dye laa suh beli vitamin penjagaan rambut kann , rabak poket mak aku nak bayar . HAHAHA .
pendeknyaa rambut titewwwww T__T

haa besok sekolah ke ? besok isnen ke ? besok kene sekolah ke wehh ? wuuuu wuuuuwwww T__T
homework tak siap lagi , baju sekolah 4pasang dah menanti , sape nak tolong angkat kaki . HAHA . 
*minggu depan along nak pergi genting , tak sabar nyee aku nak ikot nak ikott nak ikot , aku sanggup duduk dekat bonet kereta vios putihh tuu , HAHA .
sejak hari tuu aku buat sudoku dekat buku tikah , aku terasa mcm seronok pulak buat bende alah tuu , HAHA . so hari tuu aku mintak mak aku belanja soduku dari level1 sampai level4 , wuuuuu kenapa mak mcm galakkan aku buat bende tuu ? dengan rela hati dye beli kann , kalau mintak komik bulee tak mak ? ==' 

*I meant to tell you the future looked bright, but all of a sudden we got into a fight*

16 Jan 2011 , Sunday <3