06 January 2011

can't wait !

hello bloggers :)
hari neh mghupdte blog dgn tenang taw tapi tak brp nak ade sgt idea tuu bile idea sume dah bertebangan kat homework sejarah tadi . HEHE .
kat skola nak balik tibe2 tkah ckp mcm neh
atikah : toxx jgn lupaa kita ade show pukul 8suku malam nehh 
syafiqah : haaa ouhh okey okeyy =='

jap lagi aku dah mula hometuisyen addmath so mcm tak sbr pun ade *blja addmath pun tak sbr kea ? HAHA . tadi aku text tkah , tak tenteram aku bwt krje sejarah beb .
syafiqah : toxx jap lg nak bwk buku ape eak ?
atikah : bwk buku teks tamil
syafiqah : haa okeyy okeyy ==' *sambil hentak kepale dkt dnding*
atikah : HAHAH , susah la dpt kwan cmneh kte tuisyen addmath bai dah tntu la bwk buku teks addmath , ya allah ya tuhankuu kau kuatkan la aku utk mghadapi dugaan yang amat dasyat nehh


atikah : toxx besok jadual ape ?
syafiqah : tamil sampai balik
atikah : (terkejut lalu terkentut) kau tgu kau jap lagi dekat tuisyen . 


HAHA , sampai cmtu skaly dye berdoaa , aku tnye bwk buku ape jea aku tak taw pe salah aku T__T 
 hari neh jugak sayang aku dah mula krje , tenang cket aku dgr taww takde la dye mryauu jea kan .
"dye kerja ape wehh ?" 
haa tanya g skaly pleaseeee 
"muaz kerja ape ?" 
ouhhh dye CEO dekat wayang tuuu  =='
"ouhhhhhhhhhh"


HAHA , okeyy la aku dah nak g berperang neh , sape nak ikut ? haa aku taw takde sape nak kan . okeyy okeyy , BOBAII doakan aku selamat balik jap lagi harap takde la sampai sawan or ade kes bnuh membunuh jap lagi . HAHAHA  :p

6 Jan 2011 , Thursday <3