05 January 2011

perubahan zaman dan teknologi .

urmmm , permulaan yang sangat sunyi dan sepi .
"kalau aku berubah kau jangan tanya kenapa , sumanya sebab kau"
*copycate sentences from my cousin :'(
biar aku tukar cket 
"kalau aku berubah kau jangan tanya kenapa okey ? jawapan suma ade dekat kau"
like a fucking shit sunyi nya sekarangg , boleh tak nak pergi menetap kat skolah tros ?
bolehh la , bolehh la , urmmmm . 
bodoh2 jea kan tapi takpe laaa banyak lagi homework kne selesaikan nehh , kau nak tlg ke ? tak nak kan ?
okeyy shuhhhh !
diam 

*hari neh birthday putri , happy birthday totox ! aku sayang kau sampai aku mati , JANGAN LUPA AKU . kenapa setiap sentences aku bagi kau msti aku cakap jangan lupa aku ? sebab aku takot sangat kau lupa aku kat sana tuu . urmmmm T__T

5 Jan 2011 , Wednesday <3