08 January 2011

bergumbira tepuk tangan sama2 .

HAHAHA , mcm bdo gilerr tajuk entry aku , neh kalau muaz bace , aku g bnoh dri jela wehh , takde gne dah hdup . HAHA .
kaki aku saket ....................... sebab ? urmm kne pakse dgn ckgu berlarii aku skg tak bule jalan dgn centre okee  *aku nak saman ckgu tuu tak taw kea yg otot2 aku neh mahal ? ha ???
okeyokey hari neh adalah hari sabtu so maknenya hari neh aku tak skolaa cuti okeyy kelas tambahan pun takdek , so relax jea ah an , mak pulak takde pukul 7pagi lagi abah dah anta aku g uma makcik aku .
plan pny plan mula tak jadi ah kan nak kuaa , okeyy wt mke cool jea makan pizza tuu . dlm hati memberontak sbb muaz tak bg keluar . 
so dgn tanpe rase berslah keluar mula tak bgtaw dye , kebetulan dye baru abes keje , so cmne nak rhsia bai ? HAHA . bg la taww kan mule2 gdo jugak tp ble invite ajak tgk wayang jea tros tak mara dye pnat2 lapa2 pun join jugak . aku yang saket kaki neh pun sbr jela jln tuu . lame beb nak tgu crte damping malam tuu start . mau hilang otot2 aku neh . 
so hari neh lame jugak aku spend time dgn cousin and sayang aku , ouhh pukul brp sampai rumah ? tuu jgn tanya , jalan sunyi sepi dah dga bunyi cengkerik jeaa tu pun tak nak blk lg . HAHA .  
memang sangat penat dgn kaki aku yg mcm neh lg , tapiii memang sangat best bile dpt kenal kak izaa yang cun melecun tu and dapat membaik pulihkan hbungan tapi bile tak best tuu dorang sume drop aku budak skola lagi , wuuwwuuuuu sedeh waa cmneh T__T

ouhh sayang iloveyou one two three four . thanx for the best moment :)
soryy sbb hari tuu emo ckp taknak jmp and cntact . tapi mmg tak sampai hati bile bayangkan muke sayang , i miss you freaking much ! 
sayang taw tak mase kte tgk damping malam tadi part yang last ku aa tuu ckp dkt wadi dye sunyi tuu , mse tuuu orang tak taw nak ckp cmne tapi dgn harapan syg terasa ! HAHAHA . 
okey2 aku nak tdurr , neh mghapdte sambil bersengkang mate taww neh . 
bsok aku nak siapkan homework and gsok baju 4pasang ==' doakan aku selamat !

9 Jan 2011 , Sunday <3