02 January 2011

i love to HAHA a lot !

Hello bloggers !
neh adalah entry aku sebelum aku menutup kan mata dan buka lalu kembali ke pangkal jalan .
yehaaaaaaaaaaaaaaaaa besok sekolah ! kenapa excited sgt neh ? yeaa ah nak jmp puan noryah babe , dah lme tak dgr dye brucap , fuhhh renduu ! HAHA .

disebalik kegembiraan aku neh , aku tetap sedeh sbb sayang dah tak sekolah T__T
takde lah lg org yg nak curik air aku pastu wt dek jea pasneh kan , takpe2 , tahun terakhir . chillax okeyy !
tdi student 4C / 5C dah sebarkan jadual tok besok , tokojut mak nyahhhh ! ape neh hari first jea dah blja , yang paling takbule belah tuu ade akaun besok sbek takde EA kang heboh hari first skolah dah tdo dlm kelas  . HAHA *ape kau igt kau form4 lagi ke mangkuk ? 
tadi putri dtg lepak kejap , mcm tak percya lencana kterg dah berlainan , ermmmm , dtg just nak jahit nametag agak bangang kan ? tapi takpee atleast takde lahh aku sawan sgt an rendu kat dye *pdahal hari2 jmpe uma pun blkg jea . HAHA .

okeyy lah besok aku akan berangkat kea OXFORD UNIVERSITY , ape barang LIM KOK WENG tuh ? org2 huduhh jea yang belaja kat ctu *sebenarnya jealous ! HAHA . 
doakan aku selamat sampai okeyy , seriously aku mcm tak percya aku dah jadi senior , weeeeeeeeeeee ! 

okeyy goodnight *walaupun susah untuk melelapkan mata tapi aku cuba! Welcome Back To School ! :')

2 Jan 2011 , Sunday <3