03 January 2011

saya sukaaaaa !

hello semua , hello bloggers , hello pembaca , andd hello kepada yang sudi menjengah COOLbelog saya neh , HEHE .
kenpe sy suka eak ? urmm , yea lah hari neh hari first skolaa bg sesi 2011 , suka lah kan sbb takde laa terperuk kat rumah jea an . yang paling best tuu tahun neh aku jd budak yang agak nerd sedikit yea . HAHA .

pagi2 lagi sampai skolaa mcm jejak kasih jugak lah jumpe classmate sume , yang paling tak tahan kann , slah sorang dari mangkuk kelas aku bersuara *shamira a.k.a myra or papan 
"piqa dah kurusssssss!"
perghhhh weh , muka aku time tuhh "minah neh pehal ? bru hari first pagi lagi pulak tuhh dah carik pasal nan aku , nak mati ke hape ?" ==' aku rase muka aku time tuhh kerbau pun kalah lah kann , sbar jela bak kate cikgu normah kannn . hee
pastuu kne g bratur and kne nny lagu blah blah blahhhh *dah bule buat album dah ! 
pastu dgr pengetuaa tersayang berucap lagi ==' mcm tak percya dye brucap kali neh tak seprti yang kterg sangke , HAHA , pendek jea laa ucapan dye , mmg sempat kterg abes kan topic addmath . HAHA .
"pagi ini saya amat berbangga kepada anak2 yang masih dpat hadir ke sekolah dengan angin sepoi sepoi bahasa , kepada anak2 pmr 2010 tah-ni-ah saya ucapkan kerna anak2 telah mencapai keputusan yang cemerlang dan membanggakan , dan kepada anak2 pmr dan SPM sesi 2011 , semoga maju jaya , berubah lah anak2 kepada ..................... blah blah blahhhh blahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
huhh , sory aku tak sempat nak record , HAHA . perghh wa ckp lu an , nak tgu dye brucap satu perenggan neh sempat la wa prgi habes kan hotdog cheese wa , wa dah abes makan pun blm tntu dye dah abes kan satu perenggan neh . yang paling aku tak tahan nak tergelak tuuu time pengetua tgh brucap si tikah neh g ckp "wehh bile nak abes skola neh ?" dasar mgkuk btol la baru hari first dah tny bile nak abes skola sebelum tuu berkobar2 nak g skolaa . HAHA . sebelum nak masuk kelas tuh paling wa rse nak balik jea sbb pengawas umumkan 
"PELAJAR 5C SILA ANGKAT BANGKU" dan2 tuh la ade yang ade kerja kne tlg ckgu bgai , ade yang ngaku dye form4 lagi laa , yang aku pelik tuu knp classmate aku sume wt derk jeaa ? HAHA , aku pun belah jelaa an , takdo kojo den nak angkat bangku uh de then nak tgu ckgu bgon lg , pe nak angkat ckgu tuu skaly ke ?
okeyy bile time nak masuk kelas neh laa an yang paling tak sbar , dah knp aku dgn tikah jea jln paling depan , si mgkuk uh lagi suh aku jalan laju semata2 nak dpt tempat dduk , puas lah aku menjerit kaen aku kali neh tak dpt lgkah dgn lebar *macam budak darjah 1 kau neh . HAHA . 

korang ade bce kan yang aku ckp tahun neh nak dduk depan dlm kelas , yeayyyyyy ! tercapai dah taww wlupun bersusah pyh aku dgn amoi nak bersengkang mte . HAHA . 
aku dduk sbelah amoi and blkg aku tikahh and myraa kali neh aku dduk tak jaoh dgn bie , hee , mmg tak tahan lah an kejap2 krusi kne tarik sbb nak ajak berpotpet ! 

okey2 yang neh pulak si noyen nehh tibe2 *kenapa name dye mcm tuuh ? ha yang sebenar name dye norheanne , korang cuba lah sebut name dye dgn btul dan tepat yeaa tu senang smpy kat aku jea nme dye noyen . HAHA .
"piqaaaaa ! knp kau kurus !!?"
baii korang neh knpe an , aku cam tak cye gak ah an , btol ke tak dorg neh , hdung aku dah kembg kncup dah menahan maluu , HAHA .  boleh lg dye ajak aku g tmpat dye smate2 nak tny np aku cm kurus mkn ape mkn ikan kee *act satu kelas dah taww mkanan aku hny ikan jeww . HAHA .

okeyy kali neh buat aku cm yakin sgt bile bazli ckp
"hye piqa ! knp NAMPAK kurus !?
cettt ! NAMPAK kurus ! kurang asem jawe btol laa anak aloha nehh . 

okeyy bie pun dgn tak berpuas hati ckp lahh
"bie ! kau kurus ah biee , siot la kau"
wahhh tlg mende nyaa aku byk makan hati cicah cokelat jeaa tuh yang bdn aku cmneh *pdhal tiap2 mgu jmp minah nehh saje nak wt aku perasan lah tuu . HAHA . 

pastu yang tak bule belah bie ckp 
"biee kau mentang2 muaz dah tak skola kau bule wtpe jea an , dah la kurus skg *bluerkkkkk !"
"biee kau pehal muaz dah tak skola kau nerd gler , tdung labuh , bwk btol air ! bwk bekal lagi , kalau dlu muaz ade pke 10kali kau nak bwk bekal an"
HAHAHAHAHAH .
"aku taww pe perasaan kau setelah setahun kau tgu muaz belah baru kau dpt bwk bekal an" HAHA , salah ke aku bwk hotdog cheese ? korang jugak yang melantak !

aku taww korang yang bce entry neh mesty nak termuntah2 tapi aku tak tipuu neh laa yang terjadi kat kelas aku pd hari pertame , baru hari pertame , belum besok besok dah seterusnyaa . HAHA . mmg terbaek lah 5C ! 
mmg pack gle jadual skrg tah bile mse aku dpt lepaking , HAHA . okeyy laa , nt ade crte yang menarik ke mcm pengetua nak bersara ke aku crita okeyyy ? BYEBYE :)


3 Jan 2011 , Monday <3