01 January 2011

back to school

hello bloggers :)
hari neh aku nak bgtaw sempena tarikh yang cantek 1.1.11 *bule bwt num ekor , mesti ong punyee !
okey okeyy sebelum lari topic , aku nak bgtaw yang hari neh aku rajen sgt . HAHA . aku gsok baju sekolah sebnyak 4pasang , buat homework sampai siap , kemas bilik sampai clean . effectnya spinal cord aku bengkok , pinggang aku senget sedkit , jari jemari aku sedkit cacat , yeahhhhhhh , GOOD
tadi putri dtg rumah , time tuu tgh gsok baju , dtg tbe2 babe , buat suprise lah tuu , mak aku igt makcik bangla nak jual karpet dgn reben besar dr kepala dye kat tudung bukan hidung yeaa . HAHA . 
kterg bergosip lah kan , biase lah permpuan kann . yang paling best tuu gosip psl barang skolah , HAHA .
dulunyaa before bukk skola sgup turun KL smate2 nak bli barang skola , wa ckp lu , market lah ann kasot saje nak tayang rase nak singkat kan kaen smpy lutut smate2 nak tunjuk jenama kasot tuu . HAHA . beg pulak rase nak tulis besar2 "jangan dekat ! RADIO ACTIVE !" pensel case pulak bawak g mane2 jea an time perhimpunan jea kua an konon nyaa nak siapkan homework tujuan sebenar nak tunjuk pensel case yang liplap liplap tuu , pensel dgn sharp pun kalau buleh nak ckp "mahal neh bai ! jgn maen2" . HAHA .*ya Allah riaknyaa aku !
tapi tahun neh , wa cakap lu an saham wa jatuh merundum T__T 
mcm2 care utk g skola nt kterg bincangkan . HAHA , tahun neh kaen aku rse nak labuhkan smpai bule sapu lantai skola , motif sebena ? nak tlg acik cleaner bersihkan lntai smpai berkilat biar gaji dye naek , nak ringankan BEBAN classmate aku so takde lah hari2 kne jerit dgn aza sbb tak sapu kelas lagi2 amoi tuu pemalas yang amat . HAHA . beg pulak rse nak balut dgn kertas surat khabar , motif sebena ? saje nak bg budak2 semse tuu bce surat khabr , so takde lah dorg cetek pengetahuan am , and tak pyh mmbazir duet dorg nak bli surat khbar pun balik jea tros inform parents ape brita hari neh ! pensel case pulak , rase mcm nak simpan dlm beg jea smpy berkulat *eeeyuwwww nak kua kan pensel pun sorok2 an , bukak zip pensel case pun syap2 , motif sebena ? tak nak sepah2 kan meja lg mcm tahun lepas brang aku jea dah penuh 3meja sederet tuuh aku tak nak buat myra and tikah bsing2 lagi en . HAHA . 
bijak sungguh aku kan bak kate mr.FERB "u neh mmg pnuh dgn 1001 alsan kan ?"
cehhh biasa broo . HAHA . korang tak taww uh sebena nak cover malu taww , korang tak rase mcm aku and putri rase secara mendadak saham jatuh ! harga kasot kterg tahun lepas jea buleh bli 4psang ksot yang laen , wuuuuuuuu , menyesal babe . aku rse nak jea pergi jual kasot tuh blk , button jenama kat ksot jew dah bule dpt 1234567juta -.-"

antara dialog kami tadi , lokasi dibilik saya yang besar sebesar dewan sri delima , keadaan sorang mniarap sorang baring terlentang dan mengadap lappy masing2 :)
start !
nur syafiqah : toxx , kau beli kasot skola kat mne ? 
putri syafieqa : (sambil menjerit sperti org yg phobia) arghhhhhh ! aku tak nak bg taw !!!!!!!
nur syafiqah : haa ? nape ? bg la taww . HAHAHAHAHAHA (gelak mcm nak pecah perot sbb tgk kdaan dye)
putri syafieqa : aku bli dekat BY !!!!!
nur syafiqah : ha ? kat mne tuhhhh ? -.-" (mungkin dekat midvalley kott ?)
putri syafieqa : (sambil menangis ttup muka dgn bantal) dekat blkg giant lah bdoh !!!!!!!!!!!!!!
nur syafiqah : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (gelak tak igt dunia) 
putri syafieqa : wuuwuuuuuuuuwuuuuu T__T
nur syafiqah : jenama CONVERSE bintang2 ke kak ??????
putri syafieqa : (nanges lagi kuat *yang neh tipuuu) kau dah beli ke ? 
nur syafiqah : ermmmmmmmmmmm T__T
putri syafieqa : HAHAHAHA , (sambil gelak kan nasib masing2)

setakat tuu jea yg aku igt , pastu dye bg idea "wehh ape kate harga pensel case kau neh kau takyah bukk ? HAHAHAHHAHA" masa tuu muka aku dah tahan merah dah sbb nak terkentut dibuatnyaa !
huhhh nak nges aku bile terkenang kan nasib kterg neh , rasa nak pergi skola pkai topeng pikachu jea haaa :'(


tibe2 rase nak pergi tgk wayang crita damping malam tuu , spe nak teman ? ermmmmm 
okeyy lah aku nak pergi 4D , nak naekkan saham blk , duhhhhhhh !

1 Jan 2011 , Saturday <3