31 December 2010

goodbye memory !

assalamualaikum semuaa , nga wtpe tu ? sehat ? dah makan ke blum ? ohh aku , aku tgh men beskal neh , maken sehat bile dah sehat bertambah sehat pulak tuhh , makan ? bab makan neh yang sedeh neh T__T
HAHA , dah laa merpek pulak aku neh .
yeayyy 2011 2011 *kenapa aku suke sgt neh ? 'jgn hpokrit pqa hati kau tak suke cmtu derr' !

azam baru dunia baru umur baru baju baru beg baru kasut baru , nak rumah baru boleh tak ? -.-"
  •  fisrt : aku nak study btol2 , taon neh aku SPM bukan pmr or upsr lg . paling kurang pun aku target addmaths aku A+ *sambil buat muka tak bersalah sebab masa 2010 and tahun sblm2 aku byk maen2 , tak study , homework byk tak buat , kelas EA byk tdurr , AddMath 2kali jew ggal *bangga babe , kau tak bgga ke ?! HAHA . aku nak focus dlm kelas aku byk sgt maen2 aku tak nak mnges plus myesal mcm form3 dluu , akibatnyaa result aku cm harrrr . tahun neh aku nak pecah rekod sbulan skaly jew cuti bukan smgu skaly  -.-"
  • second : aku nak jaga hubungan aku dengan MUAZ betul2 , percayalahh aku akan letak ego aku serendah2nyaaa yeaaa sebab aku byk berubah , aku tak nak buat dye mnges kalau bulee , mostly aku nak kurangkan rasa "tutttttttt" kat dye , sbb aku sendri yang merana , nt dye dah keje aku dah skolaa sbtu ahad tuisyennn ade ke mase nak jmp ? :'( sodeh weh , kau tak sodeh ker ? huhhh yang bab berterusterang tuu maafkan aku , aku mmg tak dpt ubah , weeeeeee *kening kening
  • third : aku tak nak gadoh2 lagi , ckup lah tahun 2010 tahun yang paling aku tak dpt lupakan sebab aku dah kehilangan kawan yang aku sayang , errr aku akan pertahankan ape yang aku ade sekarang which like tikah , aliaa , bie , myra ,amoi , aydil and pu3 , syg dorg babe , kau hado ? HAHA . sesungguhnya mmg sgt myakitkan ble kte hny bule pndg and lihat org yang paling bermakna tp tak dpt sentuh and berinteraksi , cuba korang bayangkan korang hilang sahabat , yang selalu dgn korang , susah senang tuptup lalu sbelah pun cm tak wjud . sedeh so pengajarannyaa korang hargai lah ape yang korang ade , jgn jd cm akuu , mghampakan T__T
  • fourth : aku nak lupakan smuenyaa , please please *neh azam dah berthaun2 tah bile nak berganjak ! sebab aku akui yang aku masih tak dpt lupakan masa silam aku , buang dye , throw him , awayyyyyyyyyyyy ! ouhh mostly aku akan cintai org yang cintai aku and benci dgn orang yg myakiti aku , gett losttt ! dohh !
  • fifth : aku nak dduk depan dlm kelas bukan lagi belakang plus tepi skaly sebabnyaa masa 4C aku dduk belakang skaly dlm kelas effectnyaa aku rabun jaoh . motif ? nak elakkan dr tdo dlm kelas , HAHA . pasti dlm kelas EA nt aku sengkang mate aku dgn mancis 50sen . HEHE .
  • andd last : aku tak nak terlalu mengharapkan kebhagiaan sebab bile aku bhgia aku tersenyum dan sgt bhgia , sesaat slepas msty ade bnd yang myakitkan . aku give up . yeaa sgt penuh dgn sribu satu makne , kau tayah tawu ! sebokkk ! HAHA .
*sian korang bce pnjg2 , azam aku 3 di atas jea, yg laen ditokok malah ditambah ! HAHA . 
ouhhh ya tadi kuar dgn sayang , sepanjang klua lepak tadi aku tergelak jew , kua sume pgai2 bdoo masing2 , happy sgt lah kan , yeaa lah happy new year tapi setengah jam lepas tuu smpy umaa aku tak happy sperti happy new year ? urmmmmmm , biarlah .  T__T 

the saddest part is :
ouhh aku masih belum keseorangan :') thanx al !

ouhh lastlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

heeee :') kenapa aku masih menanges sdgkan orang kat luar sane mengenjoyy ? huhhhh . butt never mindd .
HAPPY NEW YEARR !!!
BYE BYEE 2010 , I WILL MISS YOU !
yeahhhh , I'LL MISS YOU !
*ouhhh i miss my fb account , shitty , org sebok countdown aku kat rumah ? saket !

tepat 12mlm 31dec2010 , ouhh ya 1 Jan 2011 , Saturday <3