16 December 2010

Tak Tahan lagi .

Oh belog syggku ! entry kali neh betol2 panjang , tolong baca sampai muntah ! kalau tak nak tolong belah !
aku saje post entry malam neh khas untuk KongKang's sebab aku tawu besok pagi petang dan seterusnya aku akan busy sebab hari neh hari terakhir aku di utara . huhu , aku betol tak tahan dah kat sini , sejuk bukan maen , rasa macam dekat paghiss pulak kan *aku tak nak sebut paris nanti ade orang perasan, aku teringat Jaja drive tadi nak balik dari JJ Ipoh , "orang ipoh parking sesuka hati wehh , teman tak paham , ate nye orang perak mmg pewghakk kott ?" HAHA . sampai selesema andd kering lah kulit aku dibuatnyaa , dah seminggu aku takdek rasa panas andd berpeluh , dah la tak berpeluh pastuu makan tido jeaa kat sini . arghhhhh ! berapa la berat aku turun nanti -.-"

Okeyy act aku nak cerita pasal friendship pulak . pasal friendship neh yang buat aku terharu sangat2 . *biar hilang boyfriend jangan hilang kawan kot ? mula2 tgk belog Meon aku boleh bertahan lagi , bila tgk belog Peah aku mula tak keruan maka aku beralih ke belog Bedah , yeaaa aku betol Tak Tahan Lagi  *dah macam lagu ketahuan kumpulan matta band dah . HAHA . Permulaan nyaa aku harus mengikut turn yea , sape nak dulu ?? yeaa berebut lahh korang , aku tak kan dengar . HAHA . 

Putri NurSyafieqa a.k.a Peah :)
aku mula kan dgn cerita Peah neh dulu sebab antara korang aku mula kenal dengan Peah neh dulu . dye yang mana satu ? haaa , nak tawuu dye lah yang paling hodoh a.k.a cantek kat gmba The KongKang's kat situ . HAHA . korang carik lah sendiri aku malas nak tunjuk nanti heboh lah besok ramai peminat serbu dye kat rumah , mula lah dye perasan ala2 Paris Hilton dye tuhh , korang tak pyah lah pertikaikan kenapa nama kterg sama , mula2 nama aku ade putri jugak , tapi dalam perut mak masing2 lagi kterg dah gadoh berebut nama last2 aku mengalah bagi lahh dye nama putri tuu andd dye pun beranak laa dulu , aku lmbat cket pke nak kelua ke tak -.-" mula aku knl dye neh masa kat tadika aku tak suka sgt dgn dye neh , yelaa aku neh dulu cengeng cket , dye neh pulak ganas nak mampus , myirap aku , tapi ganas2 pun pergi tadika ikat rambut tocang dua ! yeaa betul , aku ade bukti . HAHA .  tapi bila dah besar dah grow up sama2 aku makin rapat dgn dye , kterg dari tadika sampai lah darjah6 masuk form1 muka dye lagi , *takde muka laen ke wehh ? aku masih satu kelas dgn dye , masuk form2 rombak kelas aku berlainan kelas dgn dye , naek form3 satu kelas lagi , sampai la form4 kterg amek aliran yang berlainan walaupun otak kterg same , aku tak taw mcm mana kau boleh pandai dr aku . HAHA . kau tak pyh laa smpai otak kau pun kau nak byr , smpai lah skrg kterg dah berlainan sekolah , andd kytaan tuh amat myakitkan bagi aku :') nak ikutkan banyak sgt moment aku dgn si Peah neh , kalau nak di cerita sampai Peah neh ade anak 9 pun tak habes *angan2 dye nak buat kump Peah Generation's aku pernah menanges sampai pening , gelak sampai pengsan , tidur satu bantal satu selimut dengan dye , sumenya dgn dye lahh , *takde org laen ke ?  kalau korang nak taw rahsia terbesar dye neh , spenda dye harga 3juta hari2 beli lepas pakai terus buang -.-"

Nur Atikah a.k.a Meon :)
Meon neh pulakkk kalau nak dicerita dye neh laa kawan paling bangang aku pernah jumpe , dgn lawak bodoh dye tuhh aku tak pernah bosan selama 3tahun 11bulan 1minggu 5hari *search dekat belog dye jeww , HAHA . since form4 neh kterg dalam kelas duduk same2 secara tetap , masa form3 sekejap jea dduk dgn dye , so takde la aku retard mcm dye sgt , retard dye sume dah dye blutut dekat Peah , skrang neh kat sekolah tuh g mane same2 apply kerja kiosk pun same2 barang pun same2 BF pun same2 warna bra pun kadang2 pakai yang same , ape lagi nak same ? nama dye pun nak dekat same , dekat kelas cikgu selalu keliru antara aku dgn dye , lama2 cikgu kenal sbb cikgu perasan yang cacat tuhh atikah bukan syafiqah . harap maklum ! HAHA . dye neh selalu buat aku tergelak , mula2 aku masuk semse aku dah dduk dgn dye kat kelas B sambil berkata "awak , awak duduk dgn sape ?" dengan senyuman yang paling manis tulus ikhlas neh aku tanye dye , sbaek dye ckp takdek sape kalau takk ........ aihhh , tak taw la ape kdaan dye skrang neh kann , masuk kelas A dye dah duduk dgn Peah tuu . aku teringin sangat nak cakap dgn dye neh sopan2 macam kat kelas B dulu , shittt lah haii , berangan lah kau pqa , dulu awak2 sekarang badak sumbu jea dye panggil aku -.-" dalam kelas dye neh selalu jadi mangsa aku masa mula2 aku belum ade spect , dye lahh yang jadi BLACKboard aku sbb kterg neh dduk belakang sekali dlm kelas , *senang nak tidoo wokk ! HAHA . lame2 tuh aku pun dah tak tahan ade BLACKboard mcm dye lg dgn tulisan dye yang membolehkan aku makin rabun tuu , aku buat lah spect , tak lame lepas tuu aku pulak jadi WHITEboard dye , ape kess ? HAHA . dye cakap aku sehari tak sebut nama Padil tak sah , kau nak tawu ? kau lah punca ba-ha-lol ! HAHA . dye neh dulu berangan nak jadi akak ipar aku , AKAK IPAR aku wehh ! gila lahhh , abang aku yang macam AWAL ASHAARI tuhh dye nak . HAHA , tapii tiba lah satu hari tuh bersamaan 11ogos2010 bersamaan dgn hari jadi aku , aku call dye time tuhh first puasa aku dekat kampung , dye dga suara sekeliling aku neh , boleh pekak kate nyaa , terus reject jadi akak ipar aku  *kenduri 7hari 7malam aku buat !  dohhh ! HAHA . sekarang neh bile Peah takde dekat sekolah tuuh , aku rasa agak sunyi tapi dye neh lah yang mghilangkan sunyi aku tuu , tak pernah tinggalkan aku sorang2 , sampai date dgn abg sam pun ajak aku . *renduuuuuuuuuuuuuuuuuuuu dekat abg sam :) aku sebena malas nak puji2 dye neh walaupun muka dye cute mcm KERBAU aku terpaksa pendam jea sbb aku malas nanti dye mula lahh ayat Taylor Swift dye tuuu -.-"

Alia a.k.a Bedah :)
yeaa nama dye alia , yea alia , bukan aku lupa nama full dye ke hape , dah nama dye mmg alia , aku dah cek dah dekat ic dye untuk mengelakkan sebarang penipuan , yeaa nama dye mmg alia . ouhhhh , salah nama eah ? okeyy nama dye bedah , hape ? baru percya ? *ape muke aku neh ade muke penyangak ke yang korang susah sgt nak percaya ? HAHA . act minah neh aku baru kenal tahun neh andd aku baru percaya yang dye baru wujud tahun nehh tapi aku mula rapat dgn dye bile dye jadi CEO dekat kiosk sekolah tuu , yelahh aku neh kan pengurus kewangan yang berjaya papehal mesti lah berhubung dgn dye , CEO lah katekan *korang tgk lahh belog Pean and Meon , dorang akan cakap yang same "mula kenal bedah neh sejak dye jadi CEO kat kioskk" masa mula2 nampak dye nehh aku just senyum2 kambing jea dgn dyee , *senyum nak tak nak , tak kenal kan ! kau igt kau sape nak aku senyum beria2 dgn kau ? HAHA . Dulu aku , Peah and Meon memang susah nak terima ahli baru dalam group kterg nehh , susa sgt babe , tapi lama2 knl Bedah neh , macam sekepale pulak kan ? tapi masa mula2 dye just dgr2 jea kterg neh bergosip . HAHA . dah lama lepas tuu dye pun join sekaki bergosipp . HAHA . sampai lah sekarang dah pandai panggil aku Peon berserta dgn tenggiling -.-" neh kesan dan akibat hari2 dduk rumah Meon lah neh . Okeyy , aku pun turut serta lah pelik macam mane dye boleh terima nama Kak Bedah neh . HAHA .

EverLastingFriend :)
Kalau korang nak taw dorang neh la kawan paling hodoh dan bodoh yang pernah aku jumpe , ape pun kdaan dorang , aku tetap sygg dorang . korang bg lahh aku 100billions dengan istana hinggap pun untuk ditukar dengan malaon 3org neh , aku tak kan nak , sbb dorang tak kan boleh diganti dgn wang ringgit *sambil nages2 sbebena nyaa nak ! HAHA . neh kalau dapat jumpa dorang neh mau macam jejak kasih , renduu wehh , mesti gelak tak hingat dunia punye . HAHA . korang kawan aku senang susah pahit manis sedih gembira kann :) *korang perasan tak yang setiap kali entry aku mesti ada jea nama 3 malaon neh , aku kne sumpahan kea wehh ?
SARANGHAEEE <3 
*kalau bie , amoi and myra baca belog neh nanti aku hapdate pasal korang pulak k , sayang korang jugak taw , muahh muahh .
Okeyy , aku perlu tidor , esok aku akan balik ke tanah tumpah nya darahkuu .
SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :)