15 December 2010

Everything changes !

Hello bloggers , hari neh baru lah tenang fikiran aku untuk berbelog , tak de lah macam semalam , berserabot otak andd segala2nyaa sampai tak sempat nak melayan berukband neh . berukband aku makin bermasalah boleh saket jiwa aku di buat nyaa . ape mungkin line dekat bewrakk  neh kea yang bermasalah ? HAHA . lantak lahh haii . kalau nak cerita pasal berukband neh sampai aku kawen beranak 13 selang 5tahun punn *boleh buat kump super power lahh tak kan pernah habes -.-"
Haa , now aku ade dekat Impiana Casuarina Hotel , Ipoh , Perak . tapiiii tak suka nyaa sbb takdek wayar internet free ade pun kena bayar ! wataafakk lah haiii .

AKU HILANG IDEA UNTUK BERBELOG !!!!! 

Okeyy , tadi idea aku mencurah2 tapi nak tunggu belog neh loading hilang berterbangan idea2 ku ituhhh , wuuu :(
aku suka baca belog meon , setiap kali aku baca mesti aku tergelak sampai terguling2 and mostly aku akan lupa segala kesedihan aku . urmm kan . kalau aku happy pasti idea aku berlambak gerenti tak bertebangan andd tak kan abes . neh lepas satu2 , bila aku mula nak happy andd tergelak ada jea benda tak kena , kau nak apa lagi ? arghhhhhhhh ! tertekan nyaa aku bila aku macam neh , kau heboh yang aku dah berubah pastu kau heboh sumanya salah kau padahal suma salah aku , kau cuma nak perli aku , aku lagi saket hati tawuuu ?! setiap hari hati aku meronta2 kesakitan tapi aku tak pernah tunjuk dekat siape2 andd kau pun tak pernah tawuu aku cuma boleh moody jea , tapi hati aku yang sebenar saket bukan kepalang . aku malas nak berkata2 sebab aku tahu kalau aku yang bukak mulot semuanya akan jadi lebeh terok , so aku akan biarkan kau berkata2 , andd suka hati kau kalau kau nak salah kan aku sekali punn . aku sayang kau andd kenyataan tuh takan pernah berubah , biar apa pun keadaan aku andd kau , rasa sayang tak pernah berubah , cuma hati aku tak segembira duluuuu . kau mintak aku faham kau , kau ada faham aku ? pemikeran kau macam budak2 baru bercintaa , sumanya tak boleh , aku tak suka dikongkong tawu ? even dengan parents aku sendiri pun aku boleh memberontak neh kan dengan kau , kau marah aku bila aku memberontak . yeaa dulu aku boleh terima segala2nyaa sebab masa tuhh kesabaran aku masih bertahan , tapi kesabaran aku neh masih ade batas . sampai bila kau nak macam neh ? kongkong aku , halang aku , sampaikan aku fedup andd tipu kau , itulahh puncanya , ape kau pernah fikir tak ? ermm . aku tahu aku silap , tapi boleh tak kali neh kau bagi aku peluang untuk aku berubah kepada kebaikan neh tak kau makin nak control hidup aku , aku bukan budak2 10-11 tahun lagi , aku dah boleh fikir . kau pun bukan budak2 lagi tapi pemikiran kau ... aku malas nak cakap tuhh suma depan kau sbb suma nya akan jadi pertengkaran . paling aku tak boleh terima bila kau mesej kawan aku andd ayat kau seolah2 burukkan aku sedangkan aku tak pernah burukkan kau dekat kawan kau malah kawan aku sendiri . aku maluuu lah , kau tak pernah fikir perasaan aku , tapi setiap kali gadoh mesti kau cakap aku yang tak pernah fikir perasaan kau . dalam hati aku tuhan jelah yang tawuu . aku betul2 tak tahan dengan keadaan neh sampai kan aku boleh cakap yang aku tak nak jumpa kau kalau keadaan kita masih macam neh . aku tahu kau sayang aku , kau nak aku setia dengan kau , kau tak nak aku melayan lelaki laen ,  tapi percaya lah dengan aku , walau berapa ramai lelaki aku jumpa kat luar sana , aku cuma nak kau , aku tak kan sia2 kan kau .
 aku terseksa lah , kalau lah kau baca benda alah neh , aku bukan nak buruk kan kau atau aku nak cerita kat suma orang tentang masalah kita , tapi neh belog aku , ruang aku untuk luahkan segala2nyaa , kali neh aku memang betol2 tak tahan , aku tak dapat nak luahkan dekat kawan baek aku sebab dorang always buat aku tersenyum sampaikan aku lupa pasal kau .
*kali neh aku serious , aku bukan minah jiwang , tapi neh lahh yang terbuku kat hati aku , entry kali neh korang boleh kira berapa banyak HAHA aku .
MAAFKAN AKU sayang .