19 December 2010

Apakah entry kuh?

Selamat Pagi Malaysia dan lihat lah dunia ! korang jangan pelik kenapa aku boleh bangun seawal 7pagi hari neh yang masih lagi bercuti sekolah , aku bangun dengan sendiri taww disebabkan aku ada dekat rumah aunty aku , *act salah sorang dari makcik aku call jugak tuh yang membuatkan aku bangun . HAHA . ada ke pukul 7pagi call tanya dah breakfast ke belum ? aku masih ade dialam fantasi dye tanya pasal breakfast aku , aku breakfast pukul 12 , okey ? aku lansung tak dapat tido dahh , celik jea mata , mana pulak lahh malaon neh letak lappy aku , arghhh , ada ke letak kat kaki bwh dye tido , sungguh hina lappy aku neh yea . okeyyy aunty dah pergi mesyuarat , so yang tiggal dekat rumah neh aku , wawa and shera . dua mangkuk neh bukan boleh diharap , tengok lah tuu masih lagi tidur . ape nak makan hari neh ? apakah yang akan terjadi pada aku hari neh ? Ohh tunggu dah lihat saje . HAHA . 

Kenapa Begitu Lame Meninggalkan Belog ?
HAHA , lame kea? Act aku takde masa nak menaip neh suma , bila time aku nak update jea , ade jea gangguan , contohnya macam semalam lah kann , aku baru nak sign in belog dengan harapan entry aku kali neh penuh dengan 1001 isi , tapi sesaat lepas tuhh aku rasa macam ada dekat zaman PEPERANGAN . arghhhhhh , abang aku maen senapang2 yang ada peluru tuhh dengan budak2 dekat rumah alang , sbaek rumah tuh besar kann , bolehlah dye berlari berkejaran . dengan aku sekali kene peluru tuhh , aduhhhhhhh , peluru aku senang jea "SAKET LAH BABI !" ouhhh lepas tuhh takde satu peluru pun yang berani dekat dengan aku . HAHA . andd hilang lah 1001 idea kuh ituhh . 

Kenapa Tak Join Perkampungan EXsktsm Semalam ? Dengar Cite Best ?
Hmmm , okeyy cerita neh memang agak menyedihkan jugak buat aku lahh kan , aku memang dah lama nak g , dah confirm kott ? tibe2 , aku punya mood nak keluar tuhh hilang beterbangan , memang aku nak pergi , tapi tengok jelah pukul berapa aku bangun , around 11.30 aku baru bangun , time tuhh Putri , Shu aku rasa dah bersiap dah and dah siapkan senapang juga untuk aku , MAAF wehh ! :( putri mesti bengang gila dengan aku , aku bangun jea ade 20miscall , dari putri and aydil . huhhhh , cuak gua babe , macam msg aku dapat , yang putri kata aku tidur mati , yang aydil kata jum lah pegi . aku memang lah mahu tapi apakan daya , aku tak cukup duet , aku ingat bangun pagi nak mintak duet dekat Dato' M tapiii pagi sangat lah kan aku bangun .. hmm , tah laa , mesti best gila kan semalam , yea lahh budak dari KL dari MRSM suma ada kott semalam , ishhh :( putri kata kalau aku tak pergi dye nak korek mata aku hidup . okeyy , aku siap sedia dahh , SORRY wehhh !

Okeyy lah buat penat korang jea baca entry yang tak best dari akuu , aku nak sambung tidur . ha , hari neh sayang aku ada paper last paper ekonomi , GOOD LUCK sayang ! walaupun hati aku berat yang lepas neh sayang aku tuhh bukan lagi digelar perlajar sekolah ! wuuuuuuuuuu :( dengan sapa aku nak rehat nt ? hmmm .
SELAMAT PAGI dan SALAM 1MALAYSIA :)