08 December 2010

tak seindah biasa :')

aihhhhh , memang tak indah bila muka comel neh mula kan post sambil menangis tanpa aku tahu apa punca nya :')
HAHA , kelakar kan aku ? baru beberapa hari berbelog aku dah tade idea nak tulis tapi aku tetap nak menaip 
(exercse jari , bia kurus jari aku)
HAHA , kejadian semalam buat aku betul2 terasa , menusuk jantungku bagai ditoreh toreh , hingga ku memilih cinta yang fana , wuuuu :( *da macam dalam crta LAGENDA BADAK SATAN dah .
Kenapa aku Jiwang sangat neh ???!
HA HA HA , sememangnya aku masih belum boleh gelak dari hati yang dalam yang tulus dan murni serta suci
selembut bayi .. -.-"
Kejadian malam tadi jugak aku dah hilang kebahagiaan aku , Whooaaaaaaaaaaaa ! tolong pulangkan balik kebahagiaan aku ! dasar PENCOPET ! 
Bile ada belog neh syukur jgk lah kan , kalau aku tak dapat luahkan dekat kawan2 aku punn , aku dah ade diary yang paling best , boleh buat aku psycho cakap sorang2 , best hape kan kan kan ? tapi kawan aku jgk yang the best <3 :'( 
KAWAN ?? KAWAN ?? KAWAN ?? KAWAN ?? KAWAN ?? 
hmm . aku sayang kawan akuu :'( 

"hahh ! sudah lah pqa ! kau neh terok tawu ? kau tawu tak kau tgh saket kan hati org sekeliling kau ? kau tawu tak yang kau neh pentingkan diri ?dahh , jangan nak nafikan lagi sbb orang yang paling kau syg pun ckp mcm tuu , so ape point kau nak nafikan ? kau tak payah lahh , kau sendiri ade bukti kan dye ckp kau mcm tuhh ? msg tuh membuktikan evrything pqa ! -.-" so kau nak ape lg ? kau dah boleh pergi jaoh2 dari hidup dye ! kau neh tawu myakitkan hati org yang kau syg jea , dye syg kau tapi kau suka salahkan dye walaupun dye tak salah . kau neh BODOH tawu ? kau nak pergi MAMPOS pun boleh la wehh . tak guna kau hidup hanya utk saketkan hati dye , dye dah cukup terseksa selama 7bulan dengan kau , tak guna la kau neh pqa ! lepas neh ape lg kau nak buat ? setahon dye tak de dgn kau , suka lah kau kan ? grrr , kau selalu buat dye nges pqa , setakat kau yang kadang2 jea mnges bile gadoh tuu tak pyah lah kau nak pertikaikan , kau kata air mata kau mahal ? mahal sgt ke ? dulu air mata kau sgt murah pqa , tapi knp skrg kau berubah , ego tahap klcc pny ! aku rse ego kau lagi tinggi dari klcc ! dahh aku tak nak seksa kau lagi , berhentilah mnges , kau dah boleh think positve from now , NOW ! kau bukan budak2 12tahun lagi , okeyyyy , chill"

okeyy , korang sume dpt lihat tuh kan ? aku malas dah nak cakap lg -.-" aku cume boleh cakap , neh lah aku , tolong jgn ubah aku ?! 

*haaaa , neh si rafie dgn si epaa neh apehal pulak ? suka mencemarkan reputasi aku betol , saya awak awak awakkk lah haiiiii ! HA HA HA :p aku jumpa korang 19hb neh , aku solotep mulot korang , HAHA . arghhhhhhhhhhh ! aku rase nak pergi bunoh diri skrg , rafieee jgn kau ungkit masa silam kita , paling aku tak boleh lupa ayat epa neh , (PQA NEH HA, TIME TU AKU TAK RPT LG DGN DIA, LEPAS TU KAT KANTIN, PQA TGH MENANGIS SAMBIL PEGANG KEK COKLAT, KUAT NANGIS DIA, THEN AKU TERDENGAR KAWAN DIA TNY KENAPA, DIA JAWAB MAK AKU SURUH TINGGALKAN 5POSEN TAPI KEK NI DAH SERINGGIT, DUIT DAH HABIS) bodohnya aku time neh darjah 1 wehh , HAHA ,  sbaek korang crte tuu time kte 3 jea on , kot suma ex SKTSM on ? tak mampos aku ? grrr -.-" 

huhh , aku nak tidor laahhh , nt dye taw aku tidor lmbat lg , fightingg !!! SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :')