07 December 2010

ngangg ngangg nganggggggggg !

wooo wooo ! haaa , meh cni meh aku nak pinjam telinga korang kejap lihat dan baca entry aku kali neh .
ape ? tak nak bace ? ade aku kesah ? shuhhhhhhhhhhhhhhh !

"kak , baca dan lihat guna telinga ke ?"
errrrr -.-"
"haa , sorry dek , cikgu akak kata baca dan lihat guna hidung"
urmmmmm -.-"
"hm , ouhhh okey" 

HAHA , hape lah yg aku merepek neh , awal2 post dah merepek dah . neh kesan dan akibat kawan dengan kongkang's lah neh sampai minimize dgn close pun tak taw , ape pny kongkang's la kawan aku neh , kuat betul dye punye virus.

"kak ? kongkang tu ape ?"
errrr -.-"
"kongkang tuh sejenis karipap dek.."
urmmmmmm -.-"
"ouhh okeyy"

okeyy , post sebelum neh aku ade ckp kan bie ajak keluar and aku pulak tak tentu sebabnye belum dapat keizinan dari Datin R . HAHA , tapi akhirnyee , bila muka comel neh buat muka tak bersalah teros bersiap
sambil mendengar leteran yang dah sebati kat telinga aku neh , mmg terbaek dari ladang lah wehh ! HAHA . tiba2 bie pun sampai lah rumahh , pada mulanya minah neh poyo gila dan dengan confident nya lah dah ready nak ckp dgn Datin R nak mintak izin bawak aku kuar , bila dah nak dekat sampai rumah jea tiba2 dye cakap "aku takot la bieee" HAHA , jgn risau Datin R tak makan org , paling kurang pun dye bunoh jea , tuh yang sampai ke aku tuu jiwa rock dye ! HAHA . tapi dye ckp jugak lahh dengan menggigil2 macam parkinson dah aku tgk dye , HAHA . then , lepas lah aku keluar dgn selamat tanpa sebarang kecederaan :)
Sampai dekat JJ myra dgn amoi pulak kan ckp tak dpt join ! uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'( korang pernah kene bunoh tak wehh ?
ahhh , tak pe lahh yang penting aku and bie dah selamat sampai di JJ . sampai jea sane kterg dah kene sawan . sawan ape ? sawan monyet babi tak sopan lah . HAHA . kterg sempat jugak lah sopping menyopping sikett (cuba korang bayangkan aku pny siket tuhh..) then kterg survey pulak tempat makan  .. untuk ape ? (contoh2 soalan kongkang's) untuk tolong chef uh masak (contoh2 jawapan kongkang's) , grrr -.-" survey pny survey , WALAWEHHHHHH ! aku rase mcm nak jmp ceo JJ tuhh time tuh jgk smate2 suruh bukak kedai makan lagi , aku lapar lah bodoh ! HAHA . sepanjang kterg jalan , kterg bercakap jea sampai peminat nak autograp pun aku tak perasan :p

"hmm kak , akak ade peminat kea ?" 
errrrrrrr -.-"
"adek boleh tolong akak tak ?" 
-.-"
"boleh boleh ! tolong ape ?" 
urmmmmm -.-"
"tolong diam ." 
erkkkkkkk -.-"

korang nak taw knp entry tuh mcm cacat siket ? sbenarnya tadi kterg tgk crte NGANGKUNG , mmg kelakar gila sampai nak terjun dari seat atas ke seat bawah . HAHA . tuh yang entry agak terencat mcm kongkang's siket . mmg best keluar dgn bie tadi , sampai aku pun tak taw nak crta mcm mne dahh , tapi lagi best kalau keluar ade yang laen , tak de lah BERDUA jea mcm tadi . -.-"

okeyy lahh , meh aku cte keadaan bila smpai rumah plak , aku neh dah la penyabar , kongkang's neh pulak suka menguji kesabaran aku kannnnnnnn , dgn kesbaran kecekalan aku redah lah belog http://www.meonswiftbercakaptanpagigi.blogspot.com memang macam ba-ha-lol betol ! HAHA .
aku nak pergi hilang kan gigi meon tuh jappp .

UNGKIT MENGUNGKITI , SAKIT MENYAKITI :(
 ape korang rasa dalam setiap perhubungan neh patot kea mengungkit ?
setiap kali gadoh , seseorang tuu mesti cakap ape yg dye dah korbankan tok kte , ungkit ke tuh ?
setiap kali gadoh , ikhlas ke kte kalau kte cakap balik ape yg kte dah korban kan ?
niat kte cume nak bhagia kan org tersayang tapi betol kea niat kte tuh kalau satu ary nt kte cakap balik ape yg dah kita buat ?
aku tak mintak duet kau , aku tak mintak kau belikan aku mcm2 , aku tak mintak sesuatu yang myusahkan kau sbb aku tawu mcm mane kau , kalau yea pun aku mintak benda tuh myusahkan kau , kau bg tawu aku , aku boleh fhm , aku tak pernah paksa kau , aku tak pernah halang kau , cume aku mintak kau syg aku mcm mane aku syg kau .
cukup untuk aku Mr.Enough !

"kak , tak reti nak tidor kea ?"  
errrr -.-"
"nak tido lah neh ba-ha-ngau !" 
erkkkkk !

okeyy korang dgr kan lappy aku dah bsing , nak meletop dah bisiknye tadi , aku perlu tidor , besok aku kne jd cikgu part time kejap , hope kongkang's aku tuu tak kecik hati sbb tak dapat join mengongkang besok ! mianhae . SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :'(