09 December 2010

berukband a.k.a berukvan ~

Haii lah maxissssssss , kenapa kau sgt lembab ? bak kate The KongKang's "siput yang patah tulang pun tak lembab mcm neh !" 
deyyyy cha ! aku bayar lah bodoh , jgn bikin aku panas boleh tak ? aku taww lah bile nak kne byr , so ko chill jea , bapak aku belum bankrupt lg sampai berukband neh pun tak mampu nak byr ! aduhhhh , aku pke belum 6bulan aku pakai jea , kalau tak dah lame aku block acc berukband neh taww , and tukar kepada yang laen , haaa , terasa tercabar tak ? HAHA , ape tak ? wataafakkkkkk la haiii !
menyesal aku terpedaya dgn iklan iklan kat tv . sesungguhnya anda anda dan anda jgn lah terpedaya dgn sebarang iklan di tv mahupun di template serta di internet -.-" 
okeyy la abaikan pasal berukband yg noob neh , nt aku ajak Dato' M pergi saman maxis centre tuhh , errrr -.-"

hari ini hari khamis malam jumaat , bersamaan dengan 3 Muharram tahun 1432 mengikut kalendar islam dan mengikut kalendar hape pulak tahun neh tahun TIGER , cina kea wehh ? 
okeyy cukup , aku dah nak mula merepek , please stop !

semenjak tragedi kelmarin , setiap hari bie , putri and tkah tny aku okeyy kea tak . dan jawapan aku masih same kan kan ? takde yang berubah , "ouhh okey jea :)" 
thanx korang sbb still care pasal aku , walaupun semangat aku hampir hilang kann .

ahhh , hal kecik jea pun nak cmneh kea ?? 

hakk alahhhh , suka hati aku lah wehhh , hati aku yang saket bukan hati kau -.-"

okeyy lah aku tak nak cakap ape2 lagi sbb hati aku makin saket , msg tuh suma masih ade kat aku , stiap kali aku bace aku menanges , patot kea ? haa haa aku masih berkata2 , dahhh stop sbb aku takot belog neh akan diredah kasi pecah oleh dye , wuuuuuuuuuu :( 
SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :')