10 December 2010

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin

Buat kesekian kalinye , aku merepek lagi , bila aku nak berhenti merepek ? HAHA . 
alalalahhh aku taw korang nak ckp ape , nak ckp header aku cantek kan ? mekaseh :p
baru 6hari aku berbelogging , dah mcm2 background aku tarok , sakai jugak aku neh kan ? boleh dikatekan sehari 6-7 kali jugak laa aku tukar background , andd 2header bertukar secara bergilir ganti , akhirnya inilah hasilnyaa dan aku malas nak menukar lagi , bak kate the KongKang's "haa bgos , lepas tuh kau tukar lagi sampai jd cacat mcm kau" HAHA . 
biaselahh ayat KongKang's mmg takde cover punye .. HAHA . aku taw aku buat background mcm neh , sesaat lepas KongKang's tuh tgk mesti aku kne maki , HAHA . soryy babe , aku takde pilihan , mata aku tetap nak yang neh and warna neh , cun kan kan ? aku taw korang nak ckp cun tp malu , takpe aku faham :p bukan baru semalam aku kenal korang , 3tahun dahhh ! HAHA .
TIKAH PERGI GENTING ????! 
okeyy never mind , dye dah janji nak bwk balik roller coaster tok akuu . best la nt boleh aku dgn putri maen roller tuh hari2 kat rumahh , best nyaaaaaaaa , sygg tikah , mane nak carik kawan cacat cmneh  -.-"

raya puasa dah lame lepas , tapi korang percya tak yang baju raya aku and akak2 aku baru siap . -.-" 
kesian kan , punya lah busy Datin R sampai baju anak2 pun tak sempat nak dijahit , itu yang raya tahun neh kterg colourfull *beli jea :p
ini pun kterg buat paksaan taw sbb tak cukup baju kurung dahh , besok bersamaan dgn hari sabtu dan kebesokannya pulak hari ahad kterg satu family busy dgn kenduri kat segamat , rumah arwah atok lagii , andd dekat sri kasih kott . hee *bagi tikah view besar2 cket . sayang aku pun busy dgn kenduri minggu neh . HAHA , ape kene mengene ?
huiiii , beraya sakan lah kterg adik beradik minggu neh dgn baju raya baru kan kan ? serba orange gituuu :)
thanx Datin R ! -.-"
disebabkan aku excited and baru terasa kehangatan raya tuhh , tuh entry aku mcm tuh , HAHA . 
mesti bengang jea kan , kalau orang tak kenal aku mesti ckp aku gila , HAHA , mana ade orang gila ade belog -.-" 
aku terharu sangat dapat baju kurung baru (macam tak pernah ada baju kurung pulak cara aku cakap neh) HAHA , mmg lah adee tapi cuba korang bayangkan baju raya AIDIL FITRI yang amek masa sehari tok aku pilih dulu , raya AIDIL ADHA pun dah lepas baju raya aku yang lepas masih tak siap , penyudah nya masa Chrithmas baru siap , tak kesian kea kat aku weh ? Datin R mmg suh aku celebrate Chrithmas jea kott , bestt nyaaaa ! grrr 

Okeyy lah besok bersamaan dgn hari sabtu andd blah blah blah , aku kene bangon seawal 7pagi , boleh pecah rekod cuti sekolah neh aku bangon seawal tuh , Datin R dah boleh pergi buat kenduri dah kalau aku dapat bangon seawal tuh besokk ! HAHA , alaah yelahh besok mesti nak gosok baju KURUNG BARU lagi , semangat lahhh , kene amek masa 3jam nak gosok tuhh , HAHA (stop it pqa , orang bangang pun tak buat macam tuhh) 
okeyy , kalau besok berukband aku neh masih selamat , aku sambung berbelog okeyyy . BYE BYE .
SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :)