12 December 2010

1 Malaysia :)

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh :)
baek nyaa aku . yea aku memang baek , percayalahh , aku baek , aku tak tpu , betol , kali neh percaya lah yang aku tak tipu ... aku baekk . yeahhhh . *mana ada orang baek cakap dye baek ? , Okeyy aku jahat !

Dua hari aku tak berbeloging , biasalahh kan aku neh kan orang yang paling busy dekat dunia neh , mengalahkan Mahathir (idol family aku kott?) , Pak Lah (wtf?) , Najib . HAHA , okeyy isu politik , aku memang suka sampai bergadoh lah dibuatnya -.-" 

Hari neh , bersamaan dengan ................... korang pke lah sendiri eah ? 
Pukul 1.47 p.m tadi aku selamat sampai di Penengg . wuuuuuu :(
*aihhhhhh tadi mencurah2 idea aku nak tulis , tiba jea chat dgn KongKang's , hilang suma idea -.-"

arghhhhhhhh ! ape yang aku nak tulis tadi ? Haaaa , cmne aku boleh sampai Peneng ? act tak dirancang langsung , akak aku "JAJA" yang ajak secara tiba2 sbb dye ade kerja dekat sini andd kne drive sorang , so dye ajak lahh aku n Datin R teman dye , 5harii wokk sambil2 tuhh boleh aku bercuti2 and makang nasik kandaq mamaq  ! HAHAHA . 1Malaysia kann . *KongKang's tuhh mesti rendu kat aku* 

brrrrrrrrr -.-" sejuk wehh kat sini , aku keliru lahh , aku kat mane yang sebenarnya ? Paris erkkk ? angin monsun yang kuat gila tuhh , nak melayang lah aku yang RINGAN neh dibuatnyaa . HAHA . jgn lahh nak nafikan lagi , aku memang ringan , tak caya pergi tny muaz . HAHA . muaz mesti tak backup aku , PERCAYA lahhh . HAHA . 

Rabu neh aku kene awayy ke Perak pulak -.-"
Bak kate The KongKang's 
. BEWRAK ~ PENING . 
HAHAHAHA . 
Bewrak sampai Pening . HAHA . aduhhaaiiii pening aku melayan cacat 2ekor tuhh , sampai nak terbewrak lah dibuatnyaa . HAHA . hanya kterg jea yang faham kott ? HAHA . 

BERUKBAND AKU DAH LEMBAB TAHAP BAK SIPUT HILANG SEGALA CENGKERANGNYA  -.-"
HAHA . before aku g Peneng , Dato M dah cakap balik nt nak beli charger lappy baru tok aku *laptop baru taknak belikan ke? HAHA , akibat aku berkata2 sebegituu , kelopak mata aku belah kanan tepi BENGKAK kene tumbuk. Okeyy kali neh aku betol2 tipuu , HAHA . tapii aku memang beruntung kott , Dato M nak bayarkan  berukband aku neh supaya tak lembab mengalahkan siput hilang segala cengkerangnya dengan alasan "adek borink lah nanti kat sane bahh" . HAHA . abang aku yang agak2 handsome ala2 AWAL ASHAARI *terpaksa kalau tak tak dapat G-Shock tuhh bagi pinjam G-Shock dye , dapat lahh aku eksen cket kann pdhal pinjam jea . HAHA . andd along aku yang mata dye ala2 KAJOL tuhh topapkan aku supaya senang aku MISSCALL dye di waktu kesusahan *kott aku hilang ade orang culik ke?? HAHA . tuh yang membuatkan aku sayang dorang neh .  

Paling aku SUKA dekat Pearl View Hotel @ seberang prai ? Butterworth , Peneng -.-"
  • ade wayar internet free , takde lahh aku saket hati or boleh gila melayan berukband aku yang lembab mengalahkan siput hilang segala cengkerangnyaa 
  • dekat dgn segala mall , kedai makan , kedai2 segala kedai , tapi macam mana nak pergi , rebas jea ?
Paling aku TAK SUKA dekat Pearl View Hotel @ seberang prai ? Butterworth , Peneng -.-"

  • takde astrooo , tolong lahh aku nak astro , aku nak tgk CINTA KIRANA , minggu neh last , tolong lahhh , aku dah penat menanges depan kakak cantek kat kaunter tadi 
  • hotel neh dekat dgn laut ? berhadapan dgn laut ? apa2 jea sume dgn laut ? huhhhh , sumpah aku takottt , NAK BALIKKKKK !! mana tawu ........ okeyy tak nak ckp 
  • dapat bilik tingkat 13 ? "Kak , takde lagi tinggi kea kak ? ape bilik tingkat bawah suma ade hantu ke kak ? sumpahh best sgt dok tinggi2 kak" *sambil nanges2 . HAHA .
Okeyy lah aku nak tidor , nak rehat , penat lah drive tadi -.-"
nanti free aku sambung berbelog okeyy . 
BYE BYE :)