06 December 2010

29 Zulhijah 1431

okeyy ! Hari ini , Masa ini , Ketika ini bersamaan dengan 29 Zulhijah tahun 1431 hari Isnin or Monday atau lebih senang untuk korang pastikan hari ini berapa hari bulan iaitu 6 December tahun 2010 (bukan hari neh birthday abg ipar aku ke?) okey , memang tade kne mgne ! aku saje bg korang senang nak view hari ape tarikh ape , aku tak suka menyusahkan org mcm milah melah fasa 2 tuh , HAHA . 
Sebenarnya nak cakap hari ini keluar dengan my besties pergi giant semata2 untuk beli coolblog and lepak2 dekat rumah atikah depan sekolah . Disebabkan aku neh agak lembs cket dlm bab mengedit belog neh , terpaksa aku buat deraan seksual cket dekat putri , suh dye aja mcm mne nak edit belog , tp ble edit pny edit aku keliru , SAPE YANG AJAR SAPE ? SAPE YANG ADE BELOG DULU NEH ? mmg tade ciri2 pensyarah berkaliber lah kau neh putri , HAHA . yang tak boleh blah time dye aja mmg mcm2 dugaan ade , mcm2 rupa dah ade tgk dye , tergelak2 smpai nak pgsan nak terburai sume isi prot . HAHA .

 tikah ckp "ksian kau kan dpt kwn cacat , kot sorang takpe , HAHA"  
tgk gambar neh sume tgh tahan gelak , aku sorang je comel kat ctu =.='

Btw , thanx sgt sbb sdikit sbyk kau dah ajar mcm mane nak menghapdate belog neh dgn sempurna walaupun kau TAK BERAPA NAK SEMPURNA . HAHA . walaupun belog aku tak secantek belog kau , tapi aku tetap cantek dari kau , tuh kau kne tawu =.=' sampai bile2 okeyy . HAHA . (mati aku klau dye bace , buang dye dari followers lah , tukar link sekali lepas tuh tukar num tepon sekali and pindah rumah sekali , bia dye tak dpt kesan aku kat mana) HAHA . jgn risau putri , aku belum sekejam MINAH KARIPAP tuh . HAHA . 

Okeyy , bile bce2 lah kan , entry tuh ade kne mgne tak dgn story aku neh ? tak de ? sape kate tak de , aku blum abes story lg , hari neh adalah hari terakhir dalam tahun neh , mengikut tahun islam laa :p HAHA . di sbb kan bsok AWAL MUHARRAM , ibu bie cuti , cuti ape ? cuti beranak ! HAHA . cuti ma'al hijrah lah , hadoii . 
dalam rancangan bsok bie ajak keluar , dgn amoi n myra sekali , ibu bie dpt jmput sbb cuti kann , duet ade , sume dah ade , cume satu je blum ade . agak2 korang ape ? keizinan dari Datin R je blum ade , mcm mne neh ? nak keluar ke tak ? kang bising pulak Datin R tuh sbb hari2 sekian hari nya aku keluar jea , (takpe bonda , jgn rsau , taon depan takde kelua mcm neh lg , focus SPM , taon neh jea bule lan kan kan ?) hmm , tak pe lahh , mlm karang lah pke blk , neh anak buah aku kejap2 mintak makan ,  dlm hati aku (kau neh nak mkn ape lg ? mkn kaki aku tak nak ke ?) =.=' rase mcm nak bunoh membunoh je skrg nehh , arghhhh ! sememangnye tak de kne mgne dgn entry ! ;p

Tadi mase stay kat rumah tikah , aku ckp laa dekat syg aku tuu yg aku nak edit belog kejap , dye pke kejap tuu SEKEJAP , ingat senang petik jari pun boleh eah syg ?  ini pun tak abes edit lg taww . sudahh , moody pulak ! aihhhh sayang sayang . pnat la mcm neh =.=' be rasional boleh ? takpelah , nt org blnje laksa shake okeyy :)  .

"MAKSUUU ! ARIFF LAPAR NEH , TOLONG AMEK KAN NASIK BOLEH ? AMEK VITAGEN SEKALI !"

haaa , korang dgr tak tuh ? tak dgr ? tak pe lah , aku fhm korang pekak , so its okeyy and aku pun nak pergi buat kerja amal neh , boleh kurus kan ! bye2 :) SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA .