30 December 2010

Last day last day !

assalamualaikum :)
whoaaaaa last day last day . ape yg last day ? HAHA , last day for 2010 .
means aku dah pun beranjakan paradiqma yea , aku sudah pun berada ditingkatan 5 "zon merbahaya"
pasal azam , korang tunguuuuu . HAHA .

meh aku cte psl td dlu . 
tadi aku chat dgn alia  *dekat ym jeww bese laa org dah deactve fb T__T
td kterg crite2 psl kenangan yang ade mase 2010 spnjang kterg jadi ahli lembaga pengrah dekat syarikat ariff tu . sgt best and kelakar ble igt blk prgai bdo2 tuu , HAHA , sengal jea msing2 , tah knp time crte2 tuu tibe2 ade sesuatu yang mengalir kat pipi aku . kau rase tak alia ? heee . pasti kami akan sangat merindukan 2010 and takan aku lpekan kngan2 terindah tu sumaa , yelaa kan , bila lg nak ade kngan mcm tuhh , prgai suma tak bule belah . HAHA .

see ? nampak kan , korang bule bce kan ? ape ? rabun ? CLICK PADA GAMBAR UNTUK TUMBESARAN YANG LEBIH HEBAT :) yang semangnya tahun 2010 tuu best sgt bg kami tapi ape kan daya , kalau laa aku dpt pusingkan masa neh , pasti ................................................ hm , HAHA . 
aku tgk rmai sgt dah ha yang nak buat kenduri sbb mysia menang piala FFA so pm dah umumkan cuti jumaat kan . sukaa akak2 aku yeaa ? spe yg tak tgk bola tuu toksah kau org nak susah2 kan dri g tgk brita tv1 kea tv3 ker , korang log in jea mne2 laman social yg mne korang ade lengkap dan padat cerita ape yang jd dekat jakarta hari tuu , heboh nau skg neh pasal aummm aummm tuu . HAHA .
okeyy lah aku nak tidor neh menghapdte sambil tutup mata taww  *whoooaa terer yea kau pqa ?

*nak say sorry dekat alia and atikah if aku tak dpt join korang mengongkang besok , mianhae :')
goodbye 2010 welcome 2011 :)

31 Dec 2010 , Friday <3