29 December 2010

Bola Bola Bola ? BOLA ..?

duhhhh ! bola lagi ? kenapa aku log in belog jea tuh entry suma bola bola harimau malaya auummm auummm , blum fb lagi heboh sgt skg cerita pasal khairul fahmi keeper terbayek tuu , hikhikk , aku tgk belog girlfriend dye tdi , whoaaa so sweet dohhh . sory la der wa tak tgk lah bola tadi , wa pergi tgk hantu kak limah , HAHA . mcm tak excited pulak tgk bolaa neh rasa mcm nak pergi hempuk suma pemain bola yang ade , termasuk abang aku .  HAHA . fuhhhh aku tgk bola jea aku nak nanges , ape lah salah bola tuu kan ? ==' mmg salah , sbb bola lah yang membuatkan aku ditinggalkan dengan keadaan begitu tragis *sungguh menipuu . HAHA , percayalahhh . 

yehhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa besok balik seremban , suke sukee sukee suke nyee titeww , titew rendu dye laahhh titew nak muah muah dye *pehal aku neh ? cacat ? mungkin masa mak aku mengandungkan aku dye mengalami tekanan perasaan dan otak yeww . tadi masa tgh bersiap nak pergi tgk wayang dgn along , aku siap , abang aku tibe2 pgg rambut aku then pgg rambut jaja , uwaaaaaa sedehnyaa rambut aku tak setebal dlu . byk ggur babe , rasa mcm nak nges pun ada haa , T__T
Jaja kata aku neh byk beremosi , emosi berubah2 , sampai rambut pun ggur , betol ke weh ? bukan ley caya sgt ape dye neh ckp en . HAHA . 

2011 dah nak tibe , aku pun ade azam jugak , kau ingat kau sorang jea ade ha ?? HAHA , kalau nak taw ape azam aku , korang tgu jelahh okey entry yang akan dtg okeyy :)

wuwuwuuuwuuuuuu rendunyaa dekat fb titeww :( hmm tiap kali amek lappy mesti tros nak log in fb , pastu bile tringat dah deactve , aku tros log in fb sygg aku , tlg lah babe , aku rasa mmg ptot aku deactve kan sekrg kann , byk bnd aku kne pke *so ? ade kne mgene kea dgn fb kau pqa , cacat lah kau neh ! 

sayanggggg , org rendu syg lahh , next week anniversary kte yang ke 8bulan kan ? org nak say sory sgt kalau tak pat celbrte yea ahh skola baru bukk tak kan nak kua dah . I hope we will stand together forever no matter what but how ? yes indeed , we alaways fight but I just want you to know that I love you . I know you want me to changes as before , but please cant you tell me how ? urmmmm , I also want to like what  you expect . but please forgive me dear if I already made your heart hurt and dissapointed but really , really !!!! REALLY ! IT WAS NOT WHAT I WANT ! If you really want to know all my probs are related to you . urmmmm , soryy because of your secrecy T__T soryy once again , I had a lot of secret . soryy soryy really soryy most soryy .

p/s : huhh sory dekat sape2 yang singgah ke belog aku neh yang tak berapa nak sempurna neh , and trimass sbb dah tinggalkan jejak serta mengfollow , maaf nyaa sbb aku tak dpt nak respond sgt sbb line berukband aku neh tgh mengalami kerosakan cengkerangnya yang mengalahkan siput , siput sedut termasuk siput babi . MAAF sekali lagi , no need to worry , aku akan bertindak balas dengan kadar yang agak segera seperti mee segera bile aku dah sampai di tanah airku di seremban negeri sembilan :)

30 Dec 2010 , Thursday <3