14 December 2010

Kringgggg Kringggg ! :'(

Tiba masa untuk aku post entry baru , meon , peah andd bedah neh kejap2 tanya mana entry baru , pdahal baru seminit aku post , gila apa ? cikgu norati tak kasi banyak keluarkan idea kat sini , nanti homework dye tak siap lagi sbb takdek idea dah abes aku curah kat sini . haaa , sape nak siapkan ? nak harapkan meon ? memang tak siap la kan , nak harapkan peah ? lagi laa HAHAHAHAMPEHH . bedah ? takpe lahh , aku memang tak suka menyusahkan lu olang :)

Hari ini bersamaan dengan 14Dec2010 , *yeahhhhhh , birhtday along ! aku dah wish dah semalam and disebabkan birhtday dye , aku mintak oreo cheese kek dye yang boleh membuatkan aku diabetes tuh , ade kea dye ckp "kalau adik nak bagi susu kat arissa boleh jea along buatkan oreo cheese . wuuuuuuu , aku lebeh rela pergi beli jea dari kene bagi susu kat budak botak tu . HAHA . 

Okeyyy , hari ini tepatlah 2 hari aku stay dekat Pearl View Hotel Penang neh . arghhhhhh ! aku benci duduk sini ! ada insiden insiden yang membuatkan aku cuak malah ketakotan lagi maka aku geram lalu saket hati setelah itu menusuk pula ke kalbu dan mebuatkan aku menanges teresak esak *okey aku tipu . HAHA . 

KEJADIAN YANG SAMA BERLAKU BERULANG-ULANG KALI -.-"
watafakkkkkk !
  • semalam , tgh kusyuk aku menelaah tv dekat sini yang tak berapa nak best sbb takdek astro , tiba2 aku dgr bunyi loceng yang sangat kuat and lamaa . cuakk gua babe . HAHA . sumpah menggelabah gila weh , aku rasa korang pun dapat agak kan tuh loceng ape ? LOCENG KEBAKARAN ! LOCENG KEBAKARAN !!!!!!! wuuuuuuuu :( bilik aku dah laa tingkat 13 , tak nak aku de turun guna tangga , kurus aku nanti , mcm mana ? HAHA . aku neh anak derhaka kan , marah2 Datin R lg , mana tak nyaa , dye dah dengar loceng kebakaran , boleh lagi dye relax makan andd buat muka tak bersalah , arghhhhhh tension nya ! Datin R tgk aku dah menggelabah , dye capai tudung dengan lupa nak membasuh tangan terus keluar , AKU DAH KELUAR AWAL DAH sbb aku tgk cina depan neh pun dah menggelabah tretetek ! HAHA . Datin R punn kan lupa nak keluar kan kad bilik , huarghhhhhhhhhhh ! mcm mana nak masuk bilik ?! macam mana nak inform dekat staff ?!!!! lift dah lah tak boleh guna . naseb baek secra kebetulan abg staff tuu naek ke tingkat 13 , andd aku tny lah kenapa , abg tuh ckp "tak dak pa , ada orang merokok dalam lift . 

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH ! 

bo-hohoho-dohh betol lah ! buat aaku cuak jea taw tak . sempat aku maki2 orang tuh depan abg HANDSOME tuhh . wuuuuu , abg tuh pndang jea aku sambil menolong aku bukakan pintu bilik ! *naseb baek abg HANDSOME kalau tak sy saman hotel neh :)
  • okeyy , hari neh pulak , aku tgh online the SO-SIAL NETWORK tuu andd Datin R pulak tidor jea , aku dengar lagi bunyi yang sama ! ARGGHHHHHHHH ! kenapa lagi neh ??! kenapa Datin R bukak mata skdar tny "bunyi apa tuh?" ARGHHHHHHHHHHHH ! kenapa dengan suma orang !!!!? tanpa berfikir panjang aku terus tutup lappy akak aku neh tak tekan shut down , HEHEH *padan muka ! aku pergi tgk kat depan ada orang depan lift tuhh muka dye mcm tak bersalah jea ? sbaek aku ternpk kakak staff yang cun tuh tgh make up bilik , aku terus masuk and tny kenapa dengan muka ala2 Padil cket neh , akak tuh boleh lagi senyum , arghhhhhhhhhhhh ! okeyy , knp dye berbunyi lagi ? sbb lift tuh stuck ! this is what we call BULLSHIT ! -.-"
  • 10minit kemudian loceng tuhh berbunyi lagi , aku hny mampu tersenyum , hahhh lantak kau lah ! *dalam hati tawakal jela kalau aku jadi Padil kat sini :)
memang seronok lahh kan *sambil nanges2 tarik kaen Datin R aku cerita dekat akak aku , boleh lagi dye gelak and cakap , abes lah kau dik ...
  WOII ! KAU TAK SAYANG ADEK KAU KE HA BODOH !? HAHA .
naseb baek lahhh besok last aku dok sini , betul2 tak tahan wokk !  

semalam bace post baru meon , sumpah macam bodoh , aku yang tak bersalah neh tiba2 kena . aku dapat link baru bedah , www.mcmuffindengantelur.blogspot.com , terus jadi lapar . arghhhhhh ! 
neh kalau cikgu norati bace belog aku and meon neh mesti dye terharu sebab karangan bm ktorang pun tak panjang macam neh . weeeeeee *kening kening . Hebadd kan aku ?
okeyy lah nt aku sambung berbelog lagi kalau ade benda yang membuatkan aku saket jiwa aku cerita , mana taw terjumpa GAJAH YANG KURUS MACAM MEON kat sini ke ? nanti aku cerita k . *hari neh sayang aku ade paper GEO ? gudluck sayang ! sory tak dpt wishh dgn sempurna tadi 
BYE BYE :')