28 December 2010

kesekian kali malah saban hari

YA ALLAH , kenapa dgn aku ? kenapa buat kesekian kalinyaa aku sunyi lagi T__T
urmm , knp neh ? tlg laa , makin dekat hari nak skola aku makin kesunyian , aku tak tahan , betul kali neh aku terasa sgt .
adekah aku yang suka menyendiri ? tak byk ckp ?
aku takde masalah dgn muaz cume hati aku tak mcm duluu , oh please . mood aku yang tak menentuu buat aku lagi tak menentuu , bile mood aku okeyy ada jea bnd yang aku tak sukaa happen , oh lebeh baek aku senyap . hmm , ade someone lah kan selalu tanya , "kau oke dgn muaz?" , "okeyy jea kott ?" dalam hati aku *tolong lah jangan tanya , aku takde jwpan .
hmmm , byk nyaa mslah dlm otak aku nehh , mcm2 aku pke , smpy mslh negara pun aku pke , perlu ke ? T__T
percyaa lah kali neh aku post entry dgn linangan air mta . 
: I Cry Cry Cry Your My All , Say Goodbyeeeeeee 
: better cry now rather tommorow ? ape tuh ? ada2 jea mokcu aku neh kan ? den nga sodeh nehh ha ..
aku tak dpt luahkan kat cni aku hanya dpt mnges , kalau aku luahkan dekat sni , maka takde lagi laaa 1001 rahsia , naseb baek aku masih ade kwn yang still caring psl aku .
ALIAAAAA ! TIKAHHH ! PUTRIIIII ! please dtg kat aku skrg , I Need You Right Now ! korang dgr tak neh wehh ? dgr tak ??? aku perlukan koranggg , kenapa korang jaoh wehh ? :(
aku dah deactive Laman Social aku , aku perlu menyediri , aku takde mood untuk semuaa , aku taw aku tak patot mcm neh tapi neh laa aku , Nur Syafiqah satu2 nyaa anak tunggul cik Mansor *kenapa aku bold kan warna merah ? biar aku cepat mati  yang lebeh suka menyendiri . korang nak taw knp aku rsa bersemangat nak skola ? sbb bile aku kat skola semangat aku tak prnh hilang , aku selalu ade dgn kwn2 akuu . hmmmm . aku sedeh andd sunyi tak terkata ==' 
aku nak menjauhi semua org , patot ke ? patot ke ? tlggggg lah jwb , patot kerr ? ha ? okeyy mmg patot .
pke pasal bie amoi and myra . hmmmm tah laa dorang mcm tak sungguh2 ajak aku tuisyen dgn dorang , aku rasa nak g home tuisyen jea kan , dgn tikah and alia . tapi kat mne ? ade ke subj yang aku nak ? arghhhhhhh !
pe bnde laa yg aku mrpek neh kan weh ?
korang tgk tak crta bukan diriku tuu , ryo tuu brlakon jadi cm invisible , kan best kalau aku yang cmtuu , boleh tgk smuanya dr jaoh and diam jea T__T 
aku makin hilang idea nak berbelog , ohh shit ! mesti followers aku pelik jea np aku neh bersedeh jea ?
mmg hdup aku takde ong kott !? HAHA , biarlahhhh aii . selagi aku boleh tahan aku bertahan , kalau aku rse aku tak boleh tahan dah , alamatnyaaa 523 jalan 3 taman blah blah blah blahhhhhhhhhh , jgn lupa sedekah kan al-fatihah :')
aku nak pergi sejaoh yang mungkin , aku nak pergi menyendiri , aku nak pergi dari bumi yang nyata *nak pergi plutoo ! nak itot tak ? urm2 , jangan laa kata pun nak menyendiri . 
BOBAIIIIIII 

28 Dec 2010 , Tuesday <3