27 December 2010

Selamat tengahari blogger tercintaa :)
hari neh berblogwalking lagi , igt nak buat smlm tp soryy la derr smlm wa kritikal . pening yang teramat sangat , boleh buat rekod taw cuti neh aku tdo seawal 9mlm and bgon 7pagi . HAHA . siann taww dekat tikah and alia tgu aku on tak gak on2 social network tuu , grr ..
what do u think about my new background , new extras ? HAHA , akhirnyaa la kan , act neh pun blm abes edit lg sbb nak buat border tuu agak lembss cket , apaa yang bakal terjadi ? rajen2 laa korang singgah blog neh . huhu . act nak cakap thanx gilaa la kan dekat hannafauzan sbb blog dye byk sgt buat tutorial yang simpleee so boleh la an korang blja edit kat ctu , yeayy yeayyy hanna berjya jadi guru yang hebat taww . hehe . rajen2 lahh buat tutorial lagi yer , kita sukaa .
sekolah dah nak mule kann , huii huii  homework tak buat lagi haa tuisyen pun dah nak mula , HAHA , takde lagi laa erti enjoy buat aku dalam masa setahun taw , tension taww tension , agak2 korang tension tak , mesti kepala cm nak pecah pke study uh belum cmpur dgn masalah negara lagii , HAHA , anak nak makan lagi , nak carik duet lagi nak sara hidup *cara aku cakap mcm dah ada anak 10 pulak kan ? HAHA . mak aku ckp "masalah2 kau tuu cmpak jea ketepi dlu setahun nehh bf kau pun kau cmpak jer dlu , masalah negara biar najib selsai kan" HAHA ,  
cam tak sbr jea nak skolah kan ? korang cmne ? betapa tak meriahnyaa sekolah tahun neh tapi aku tetap berkobar2 , sedeh laa jugak en , cmne la rasa bila hari first skola tahun neh putri takde dgn aku ? :'( cmne lah rasa kan bilaaaaaa ........................ hm dah tak nak cakap lagi kang nges pulak . yang penting tikah ade , biee amoi and myra ? there is something wrong kott ? :( kenapa neh babe ? kenapa rse nak nges jeaa ? mane pegi org2 yang aku syg ? urmmm T__T

okeyy laa better den poie berblogwalking ker kan  berblogswimming ke , berblogrunning ker kan ? 
BYE BYE :')

28 Dec 2010 , Tuesday <3