20 December 2010

Dunia ku bukan Dunia mu :)

Oh dunia , *bak kata mawi , WORLD ! aku sangat lah bosan , malam yang sejuk neh membuat kan aku lagi hilang rasa mengantuk tapi semangat menghapdate belog *ingat janji kau pqa , jangan tidur lambat . huhuiii . Aku bosan kott dekat rumah neh , bila lahh nak klua tgk wayang ke dgn bie atau ............. ouhh korang tak payah tanya dgn sape aku nak pergi , HAHA . aku renduu nak pergi mcdee dgn putri , pastu kena kan dye dekat mcdee tuh sebab beli happy meal , addicted sangat dye dengan permainan tuhh sume , mesti minah tuhh hangen lagi dengan aku kan ? :'( bila laa tikah pulak nak blk kan ? renduu nak golak2 dengan dye . aku nak online nak chat dn alia pun time aku on dye off , time aku off dye on , aihhhhhh :( aku rendu nak kena kan myra oiii , aku rendu nak jalan dengan amoi sebab bila jalan dengan dye jea aku rasa aku tak dihina ! HAHA . aku sangat rendu kan teman2 seperjuangan aku . yeaa aku nak bersekolah , sesungguhnya aku tidak bertah lagi kebosanan di rumah ini dan berulang alek ke KG USJ *kampung Ulu Sungai Jawa yang terletak di shah alam selangor darul ehsan . 

sesungguhnya aku lebih rela belajar ADDMATH ulang 10kali topic yang sama pun aku rela , asalkan aku tak meraban sorang2 dalam rumah neh . wuuuuu , baju sekolah aku dah beli , korang apa macam ? aku semangat neh nak amek SPM pulok *walaupun dalam hati belum ada mood nak pegang PEN , PENSEL dan sewaktu dengannya . Jangan kata pensel , pensel case aku pun aku tak taw kat mana dah , macam mana nak buat homework neh ? takpe lahh nt naek sekolah teacher tanya kenapa tak siap homework , cakap lah pensel case hilang , bijak kan aku ? -.-" HAHA . yeaa sesungguhnya amat berat sekali bila anda dan anda yang mempunyai BF yang baru sahaja lepas dari tekanan Sijil Paling Mudah ituhh yea kerana sudah pasti anda dan anda akan berasa kebosanan tak dapat menceritakan hal sekolah lagi *budak sekolah lagi yea ?? sapa yang tanya tuhh meh sini aku terajang ! okeyy sambung . dan sesungguhnya anda dan anda akan pasti merasa tekanan beliau yang sudah di blutut *infrared tak guna dah ! kepada anda , serta anda pasti berasa jealous melihat beliau serta rakan2 beliau yang sudah merdeka itu yeaa kerana sesungguhnya tepat pada 3JAN2011 anda akan berada didalam zon merbahaya , tidak lagi boleh keluar sampai malam , melepak sampai pengsan bersama BF anda yeaa . sy sangat mengerti perasaan anda yang berada didalam keadaan seperti ini , kerana sy punnnnnnnnn berada didalam seperti ini juaa . TERIMA KASIH :) 

aku tak taw lah kenapa aku neh makin cepat sensetap pulok sekarang neh kan , aihhhhh mangsanya SAYANG aku tuhh la kann , alaa sayang kalau tak dekat sayang dekat sape lagi orang nak lepaskan kan sayang ? *kening kening hehehehehe . yelahh dah aku ada kau sorang jea mesti lah suma lepas kat kau , dah aku kat seremban neh pun sorang2 macam anak tunggul dah . HAHA .  tak kan nak lepas dekat mak ? kang jadi anak durhaka tak dapat masuk syurga taww . tak kan tiba2 nak call Jaja , marah2 , kang dye kata aku gila teros tak dapat pakai baju dye lagi . tak kan kat abah ? nt tak dapat duet susah nak klua dgn kau kan ? tak kan tiba2 nak call along , tengking2 , nt handfon kene tarik baru tawuu . tak kan tiba2 nak maki hamun si mamat perasan AWAL ASHAARI tuhh ? nt tak de sape nak g topupkan aku taww . HAHA . kau kene faham tuhh , aku tak boleh sesuka hati nak angin dekat dorang neh sebab siket sebanyak effect tuh suma pergi kat kau jugak andd kau kene faham neh angin perempuan neh macam angin monsun yang macam aku g PENING hari tuhh . HAHA . sekali angin datang takde sapa dapat melawan , biar kau pening ! HAHAH . 

huhhhhhh , bila lahhh sesi sedut menyedut neh akan hilang , nyah kau dari sini ! arghhhh , aku selesema punca dari hari tuh time pergi utara tuhh lah , aihhh . bila lah nak habes , aku neh berbelog sambil menggunakan oxygen yang keluar masuk dari mulot , so maknenya mulot aku tak boleh di tutup , kerana bila aku tutup pasti aku akan mati kekejangan *sayang cepat cium !!! HAHA . tuh tuhan bagi manusia yang dye cipta neh dengan macam2 keistimewaan , so anda dan anda jangan lah meremehkan pemberian tuhann , bila kita saket , kita tak dapat bernafas guna HIDUNG kita boleh bernafas dengan mulut *hidung2 sensetop lahh abes tuhh dah macam mana , dah aku selsema , mesti lah ada kene mengena dengan hidung , tak kan kaki pulakkk -.-" yeaa sayang aku cakap aku baek , betol , aku tak tipuu dye cakap aku baek , KENAPA ? perluu ke tanya , dah aku memang baek , HAHA . bukann sebenarnya bukan senang tuu dye nak cakap aku baek selalu dye cakap aku kejam jea , HAHA . sebab nya , aku kan selesema , malam tuu anak sedara aku tidur rumah aku , dah virus aku terblutut dekat dye , soo aku pun kesian la kann , aku makan ubat malam tuh , lepas aku makan  tinggal 2biji jea , aku pun bagi lah dye sebiji , maka tinggal lah sebiji *tengok budak addmath , cemerlang sungguh bab mengira neh yea ? HAHA dan kebesokan pagi nyaa pulak aku macam kesian lagi tengok budak tuhh macam dah kritikal jea aku bagi jela ubat yang tinggal sebiji tuu , maka tiada lagi laa ubat penyembuh saket ku ini . tengok2 , aku pulak yang kritikal ! arghhhh , aku dah merungut tak boleh bernafas , sayang aku pulak bising suruh makan ubat , aku pun cerita lah kan dekat dyee , lalu dye pun berkata 
"BAEK NYAAA BBY SAYANG NEH"
tak jadi dye nak marah taww . HAHA ;) 
maka dengan ini aku mengumumkan tidak tamat lah kesengauan a.k.a keseksian suara ku ini dan tamat lah sesi berbelog pada malam ini . SEKIAN ........
SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :D