21 December 2010

about me ?

okeyy since aku terjebak lah kan kat dunia belog neh , dah 12 post aku post kan , tapi takde satu post pun lah kan yang cerita tentang diri aku , aku dan aku , ouhh aku lagi . ade kea ? takde kan ? byk cerita pasal KongKang's tuh ade lah kan . brape byk KAN daaaaaa . HAHA . meh sini meh adek nak kasi habaq biodata adek :) nak baca , baca lah , tak nak baca senang jea , tekan X kan atas tuhh , nampak kan ? tak buta lagi kan ?







^ semse SPM 2011 candidate ^
nama yang tertera di IC ? Nur Syafiqah bt Mansor
cute nickname ? Pqa
glamour name ? *korang pke lah sndri :p
nombor IC ? *pun nak ? 940811-05-5*5* 
berbintang ? *bukan berbinatang . LEO  
heart ? taken already ! Muhamad Muaz 
hobi ? tidur sampai muaz kejut *tuh lah hobi aku hari2 kan sayang ? or lebeh senang cerita tidur mati 
cita cita ? *perlu kea bgtaw ? Architec kott . ade kea architec belajar akaun ? nt atas kertas lukis2 tuhh kire baki debit baki kredit eah ? -.-"
fav food ? suma aku makan kecuali babi , katak , sayur dan seafood *sbb aku alah dengan seafood . ikan tuhh bukan seafood kea ? knp aku makan ? 
fav drinks ? Milo Ice , butterflies , bird bird , kangkung , okeyy korang sambung lahh lagu tuu aku lupa .
fav colour ? orange and pink . *kenapa bukan purple ? haaa , tny lah putri  
fav subject ? English , ADDMATHS ! *betol lah tak tpu tapi hw addmaths tak pernah siap -.-"        
addicted ? koreann *hyun joong , will you marry me ? wuuuuuuuuuuuuuu :p
tabiat ? suka terleka , suka mengamok sorang2 , suka tergelak
adik beradik ? *pun nak gtw ? anak bongsu yang paling comel Dato' M andd Datin R yeaa , or lebeh senang cite anak tunggul 
kelebihan ? suka dengan babies , kalau gelak orang laen boleh pekak , tuhh kot kelebihan aku . HAHA . 
kelemahan ? cepat moody , cepat kecik hati , cepat marah , cepat jealous *sume neh dalam diam 

apaa lagi , tolong request !
ouhhhh .
  • kalau nak taw aku tak suka basuh pinggan dan apa2 lah yang sewaktu dgnnya, sebab ? sebab aku memang tak suka lah , kalau nak taw selama neh lepas makan aku jarang basuh pinggan sendiri , bukan tak pernah tapi jarang , kalau kat kampung ada kenduri , bahagian dapur kalau suh aku bwt , aku akan lari lompat pagar dan lari 1000meter tak pun buat2 tidur  *pemalasnyaa cmne nak kawen ? takk pe muaz boleh tlg :p korang boleh request 10biji rumah pun untuk aku kemas , aku boleh , tapi jangan basuh pinggan , please please , aku pernah basuh cawan kaca , 2biji cawan kaca sekali aku aku pecah kan tapi mak aku tak taw . tolong senyap !
  • aku suka buat sepah , tapi aku pantang orang buat sepah dalam bilik aku , penat2 aku kemas kau nak sepah kan , okeyy itu hobi abang aku lah kan , aku paling risau kalau dye balik . arghhhh !
  • aku suka shopping baju and handbag , aku suka membeli , kalau ada duet kat tangan keluar g mana2 tak sah kalau tak beli something . aku suka baju dengan handbag . tak kesah kalau seluar aku hanya ade beberape , kasut tak seberapa , takdek jam pun takpe , tapi jangan baju oke , aku akan bertukar2 baju , kalau boleh lepas beli pakai sekali pastu tak nak pakai lagi , biar penuh almari , aku suka bertukar2 handbag , kalau boleh biar baju warna ikot same dengan bag , sukaaa sangat . untuk pemuas nafsu aku suka maen game mall world dekat FB tuu . aku suka beli sepit rambut banyak banyak , tapi aku juga suka menghilangkan nyaaa :p
  • aku tak boleh hidup kalau takde handfon dengan lotion sweet daydream aku tuhh . pergi mane2 mesti aku akan bwk dua benda alah neh , harus ada dalam handbag okeyy .
  • aku dah terbiasa macam anak tunggul dalam rumah neh , so aku tak suka bila adek beradek aku yang laen balik , dorang akan buat aku semak , andd aku pasti tak bebas 
  • aku sayang sangat dekat anak buah aku dua orang tuhh , yang comel pakai baju GAP tuhh , haa tuh la dye , lagi2 dekat icha tuhhh , huiii kalau aku dapat lah cium2 dorang , aku tak pernah terfikir mcm mana anak aku nt , aku cuma terfikir yang aku belum sedia nak kawen around umur 23-27 , kalau boleh mmg tak nak lah kann , tapi aku terfikir yang aku nak bela and manjakan anak2 buah aku , bagi pakai baju cantek2 . huuuu , nt kalau dorang dah besar kawan2 tanya maksu kau baek tak maksu aku jahat , mesti dye jawab "maksuu aku baek sangat" HAHA .
  • aku tak suka dduk dalam kelas ekonomi , tidur lagi baguihhhh , cikgu balqis macam cakap sorang2 dalam kelas tuhh . zZzzzZzz 
  • aku cepat menangis ? yeaa tapi kalau benda tuhh betul2 menyentuh hati aku , tapi aku ego , or lebeh sesuai diungkap kan , aku cool :p
  • aku rabun jauh , aku ada spect berbingkaikan hitam , full bingkai okey , aku nampak nerd seperti budak yang suka belajar bila pakai spect , tapi aku terpaksa bagi tidak menimbulkan sebarang masalah . tapi aku jarang pakai , bila perlu sahaja . 
  • aku tak kan biarkan wallet roxy sayang aku bagi tuh kekosongan duet , walaupun 10sen . HAHA . 
  • aku suka merungut , suka sangat , mangsa yang akan dengar aku merungut ialah sayang aku lagi . walaupun benda tuh aku suka , aku akan tetap merungut , aku bukan cerewet , tapi aku mmg suka lahh merungut .
  • aku tak boleh jadi wartawan sebb aku lambat menulis , betullll . aku tak taw mcm mana wartawan2 tuh pantas jea menulis , pelik . HAHA . tak caya tanya tikah , kalau aku nak menyalin tuh , sempat dye g rebond rambut dye , belum tentu aku abes menyalin , pernah lah aku kene tegur dengan teacher english aku "why are you so slow ?" after tuhh , budak kelas aku suka sangat tany aku cmtu . grrr . nak kata tulisan aku lawa sangat macam aku neh kea tak de lah , cute tuh ade lah , tapi aku mmg lambat menulis , mungkin terkene sumpahan berukband neh kott ? ataupun siput ? HAHA
ada lagi kea ? kalau ada tolong request eak ?
ouhhh , lastly , sebelum aku lupa . neh khas untuk kawan aku yang takde BF tuh ! HAHA .
AKU SAYANG BF AKU , AKU SAYANG BF AKU , AKU SAYANG BF AKU .
 AKU SAYANG BF AKU
    sekian ......... BYE BYE :)