05 December 2010

Hari Pertama Berblogging :p

whoaaaaaaa ! Hello bloggers , totally aku memang tak tawu langsung untuk berblogging and tiba2 terpancar kat screen lappy aku "done!" , HAHA , ape neh ? aku tak tawuuuu apa2 lahh . mcm mane neh ? mmg bsok kne seret Putri Nur Sapeah lah kan tdo rumah akuuu , urghhh ! akhirnye , berblog jugak aku yea ? mcm tak percaya sumenye hasil kerja sndri , nak tgu si Sapeah  tu jadi pensyarah berkaliber aku untuk berblogging , mmg sempat aku pergi sign contract dekat paris sne untuk buat show ulang 10kali sampai muntah , sempat jugak kalau nak tgu game mall world aku tu loadingg , kalau aku berlakon 10filem pun boleh , dgar Datin R berceloteh lg , nak bwt pembedahan pasltic smpai jadi muka Padil  pun mmg sempat lah , HAHA .
aku masih blurr dan blurr  :/
 okeyy lahh , besok nak klua dgn Peah Hilton and Meon Swift , aku perlu tidor dan tidor , besok aku cube untuk mengubah suai laman ini sehingga cute serta comel seperti tuan empunya blog , SELAMAT MALAM dan SALAM 1MALAYSIA :)