10 April 2011

lepas giannnn !

okay mule entry kasi nges cket terharu punye pasal T___T
holaa hello blogger , sementare aku masih ade cerita nak diceritakan , rajin aku menghapdate yeaa . 3hari sayang aku takde kat sini , dye ke singapore , oh yaaaaaa ! kita enjoyyy !
coppp ! nt dye bace . HAHA .

act aku memang tak rancang lah nak shopping kan , tapi tu lah susah duet ade dalam tangan neh , nak wt cmne kan kann . ohh sape sebelah aku ? dye neh lah peneman aku ke mane jea , agagaga , tak taw cne 3bulan dye g PLKN nt , bosan ah akuuuu !
mase tuu rm200 jea kot ade kat aku , bg shopping 2hari , oh yeahhhhh , sekelip mate jea habes , td aku kire2 balik baki2 sringgit , ade lah dalam 35hengget jea duet aku skg , ohh so pity , nak duetttt :(
duett duett di mana kau duet ? HAHAHA . haa kan dah ternyanyi dahh .
rm200 tuu aku hanye spend utk baju 3helai , gelang , rntai , earing , and jamm tu pun sbb sume ade less . whoaaaaa less sane less sini , JULING mate aku tengok . HAHA .
bile aku nak beli tuu jea , cousin aku cakap "PQAAAA ! JGN MEMBAZER" errrr pleaseee lah , aku nak shopping , di sbbkan dye asek menahan aku , tengok aku dah tak dapat nak bli kasott :(
okayy agak2 dah nak pengsan tu baru aku sedar aku tak makan and minum lagi . aku tengok cousin aku kat sebelah dah nak meninggal dah . HAHAHA .
okayy masuk2 jeaa order and bile dah siap amek seat , then buat muke hodoh depan camera . ohh gmbar tak cantek sbb tak bwk dslr . i tak kaye mcm u olls okayy . HAHA .
muke sebena bosan masing2 , selalu kluar jea muaz ade , neh solo jea kan 2orang , memang bosan tahap cipan ah weh !
ohh tuu semalam jalan dengan cousin aku jea , balik sorang kott naek teksi gitu , first time , sume tanye aku tak takot keaa , HAHA .

okayy tadi pulak keluar dengan putri , khir , alia , tikah and shai . memang jalan tak hengat dunia , makan2 dekat keepsi , then jalan ah tak tentu arah kat giant tu sebab nak carik tdung . dorang teman aku carik tudung , mesti penat kannn :(
thanx koranggggg !
neh la peneman setia aku kalau aku g mane2 jeaa , ohhh abaikan muka aku yang hodoh tuu , HAHA .

with qaseh and her future maksu . HAHA .

okayy act neh anak buah khir , comel gila kan . nama dye qaseh , name penuh tak sempat tanye . kterg bwak dye jalan2 , sumpah penat dah layan kerenah dye , sbaek dye comel lah . HAHA .

BTW , AKU HAPPY DENGAN LIFE AKU SEKARANG , AKU DAH TAKNAK GADUH2 , KAU BUAT JAHAT DENGAN AKU SERIBU KALI PUN , SERIBU KALI JUGAK AKU MAAFKAN KAU . AKU HAPPY LIFE AKU SEKRANG , DENGAN SUME ORANG AKU BAEK . BEST KOTT . TAK BANYAK MASALAH . AKU DAPAT APE YANG AKU NAK , AKU BAEK DENGAN ORANG YANG AKU TAK PERNAH BAEK SEBELUM NEH , SEBAB AKU PKE , AKU DAH BESAR , SAMPAI BILE NAK MUSUH2 , MASAM2 MUKA ? :Peace No War !