02 February 2011

riang ria dihari raya !

O M G ! hampir setengah jam plus setengah jam lima minit sama dengan satu jam lima minit aku tunggu belog new post neh loading , akhirnyaaa berkat kesabaran dan ketabahan aku lah kannn , aku ...................... urmm speechless =='
okey okeyyy bukan tu yang aku nak cerite byk lagi bende nak cerite lah kann sebelum cik peah sebelah umah aku neh aku kaitkan lebeh baek aku cerite cepattt .
okey one two three four five sixxxxxx , MULA !
hari neh hari rabu , hari rabu hari ini .
hari rabu hari cuti , hari cuti hari rabu .
aku cuti muaz keje , muaz keje aku cuti .
muaz cti aku plak kerja , aku kerja muaz plak cti =='
jadi aku sukakan hari rabu kerana hari rabu muaz cuti . 
HAHAHA , ape lah kene mgne kan ? korang bace lah setiap sentences tuu berjuta kali pun , maksud totap samo , takdo yang laen nyoo .
haaa kan kann , kan dah terikot care amoii ckp . HAHA .

HAHA , tadi aliaa suruh aku updte belog , aku ckp takde ideaa then dye suruh aku cite aku makan ape tadi , beli ape nampak ape buat apee .
okeyy okeyy bagi memenuhi permintaan dye , aku crte lahh okeyy .
FIRST , aku cerite aku buat ape dulu hari neh aku keluaa pergi JJ , aku jalan punye jalan dan teruskan berjalan , aku tengok wayang , tengok dan terus menonton , aku makan , aku makan kiew tiaw goreng yang dibelanja olehh tersayang *ALIAAA KAU ADE ? :p minum pulak mule2 ice lemon tea tapi disebabkan kami neh dah kaya sangat air tuu kami tinggalkan jea kat ctu , kali ke2 datang tuntut balik air tadi kat bglaaa tapii bgla tuu cakap air tuu dah dikitar malah disemula kan lalu kami minum lahh orange juice , aku tak beli ape2 disebabkan poket masing2 macam nak rabak sebab kosong sangat :) aku nampak naga yang besar tuu , aku takottt aku ajak muaz pergi T____T seterusnyaa aku nmpak abg handsome tuu , sambil terfikir bagi kat aliaa okey gak nehh tapi malangnyaa , takde rezeki , maafkan akuu kawan :) dan seterusnyaa aku bergerak kea city parkk bagi destinasi terakhir .

HAHA . actually hari neh aku keluar dengan hunny bunny sugar plump aku :)
WAHHHH syiokkk babe , tak igt nak balik umah dah masing2 *mcam tak pernah kua dgn dorang pulak lah care aku cakap neh . HAHA . 
kelua dengan amoi bie and myraa neh mmg lahh mmbuatkan aku rase nak bunuh diri nak terjun dari rooftop JJ smpai bwh . HAHA . tergelak tak hengat duniaa , okeyy okeyy dgn suma aku buleh tahan lagi , dengan amoi neh ape cerr ? dalam kelas yea tak bule berpisah sekali depan bf masing2 sombong nak mmpus nak jea aku tendang2 badigol tuu tapi amoi betul lah muim mcm galang cume muim versi yang gelap plus botak . HAHAHAHAHA .  

urmmm tadi tengok crte khurafat act , tercapai jugak lah kan nak tengokk sebb hari tuu kan tiket habess , wa cool jeaa :p
okeyy okeyy aku nak cakap TAK SERAM PUNNNNNNNNN =='
HAHA , poyoo lah kau neh pqa taw lah muaz dah tengok kann , bile part seram jeaa mesti dye ckp "B ! JANGAN TENGOKK" aku pun ape lagi sumbat sume popcorn tuu dalam mulot aku sebanyak yang mungkin , berlagak seperti takde pape yang terjadii . HEHEHE , sayang dye kat aku kann cume adelahh part cket2 dalam crte tuu dye tak bgtaww sebab kterg pun buat filem masing2 dalam tuu . COPPPCOPPPP ! filem yang dimaksudkan , kami berperang dunia kali ke3 T__T
  aku tengok bie kat sebelah dengan abg MUSCLE tuuu dah nak terkencing2 dahh , ape cerrrr . aku dga dorang ckp "ite atott rrr"
AHAHHA . smpai sayang aku terikot2 dah care dorang cakap , aku nak jea lempang sorang2 . 
actt tadi memang byk sesi perpisahan , kejap2 an hilang spasang , bile pndang blakg lagi sekali hilang lagi sepasang hingga membuatkan masing2 berjalan dengan pasangan masing2 , amoi takyah cite ah kannn , hilang terus , ghaibbbb ! -________-
benci itee taw !

memang best kott tadi sebab nyaa , ishh mcm2 bese lahh bile aku dah jumpe kaum kerabat enn drop orang tak hengat duniaa ! cian sayang aku punn kne dropp taw , yang pastinyaa bie jumpa dgn muaz asek gadohh jea , sweet lah pulak aku tgk . KAHKAHKAH . 

dalam kerete tadi aku rase kerete tuu pun kalau bule bercakap dah suh dah dorang berhenti berdebat . AKU ? aku hanya mampu tergelak bergulingguling :D

BTW , this is some picture picture we had taken this afternoon 
mase neh tgh menunggu sayang bawak kan makanan tok titewww :p
eeyyyy buruknyaaaaaa !

swearrrr ! berbelah bagi aku nak masukkan gmbar nehh , buruk yang amat masing2 , lagi2 yang baju hitam tuuu , errrr =='

mase neh aku ajak muaz dduk tapi muaz ckp "bbbbbyy jgn lah jadi pemurah sangat" aku blurrrr , 10minit kemudian , ouhhhh i know ! how dare youu ! heee
bie kate gmbar neh dah mcm gergasi dengan manusia dahh , errrr bie kau perli kea ape ? =='
sape yang gergasi nehh ? urmmm atet ati ite awww 
HAHA , aduhh duuhhhh gmbar nehh terserlahhh amat ketidak cukupan kalsium dalam badan aku  T_____T

eeyyy ape neh gmbar bergerakkk ? ehh bergerak kerr bergegar ? muaz jalan lajuuu , sayang sayang ! jangan tinggalkan oranggg T___T  HAHA , dah mcm gmbar paparazi sabotaj dah taww :p

heeeeee , thx biee sebab sabotaj gmbar neh suma , aku suka walaupun terpaksa :')
HAHA , biee kate "aku pke aku tumpang korangg jea nehh"
HAHA , ape kene mgne ?

HEHEHE , this is my bieee <3 
act mase neh kat city park , mase g city park kterg bertige sahaje .
amoi myra muim and shamierul tak dapat joinn , ehh ehhh lupaa , nazrii pun tak dapat join :)
soo kami bertige jelahh kan , gmbar amoi myra and yang laen mmg tak ade sebabnyaa kan aku dah ckp byk kali ade sesi perpisahan soo byk mase aku terluang dgn biee saje .
gmbar neh punn aku bodek ckp nak masukkan kat belog <3
lastlyy hantar bie kat rumahh and muaz hantar aku balik around pukul 8 baru sampai , HIHI , mak kate "igtkan dah lupe jalan balik rumah" HAHA , begituu lah nmpakknyee tapi malangnyaa aku masih igt jalan balik ke rumahh .

btw aku nak cakap aku jealous kau orang pergi mcd kau orang taw takk aku kempunan nak mkn mcd , dah lame tak eat eat kat mcd :(
zidy text mase aku dgn muazz sebab nak ajak lepak , aduhhh berperang lagi aku dgn muaz kan , siannnnyaaaaa !
act mmg byk yang happen tadi tapi takkan lah aku nak crte satu persatu kann , jari aku dah kurus dah nehh , nt aku smbg crte kalau rajin okeyyy !

p/s : kadang2 aku tak paham kenapa dengan aku , tajuk entry dgn cerita ade kene mgne kea ? humphhhhh ==' 


2 Feb 2011 , Wednesday <3