31 January 2011

life must go on :)

sawadikap !
kapungkapppppp !
yeaa memang nak dduk kat tingkap :)
HOLLLAAAAAAAA ! belogg ohh belog ohoiii ! lame nyaa tak update encik belog neh , cian dye kan ...
actually tadi dah nak update dahhh tibe2 dadu aka akid adhwa *search on fb* dtg rumah ajak kluaaa . tergendala suma keje taww . 
sekolah ? ape tuu ? eyyyuwhhhh ! 
so boringggg ~~~~~
HAHA , tuu bak kate teacher syeri lah kan , teacher tuisyen aku . seremban neh so boring , dekat KL tuu mcm2 ade , KLCC PAVILION , saya balik kerja pergi gym dekat pavilion taww . HAHA . 
nampak mcm kerek kan ? ba-ha-lol jeaaa , saket telinga aku dengar , bernanah babe !
eeyyy korang sekolah lagi , hell yahh ! HAHA , tah kenape aku makin terikot2 care teacher tuuu cakap , eeyyyuuuuuwh !
HAHA , aduhhh aduhh dah dah tuu bukan cerita sebenarnyee aku dah banyak menyimpang neh , ke kanan ke kiri , ohhh goshhh aku lupe kembali ke pangkal jalan . HAHA . 

dah masuk bulan 2 aku terasa banyak perubahan yang ade kat dalam diri aku , aku tak macam dulu homework tak siap bagai , pomaleh nak pergi sekolaa , malas nak g tuisyen but now aku bersemangat siottt nak buat sume tuu . ape ? perubahan mendadak ? sejak muaz takde ? 
WHAT----THE----HELL

muka sume bajet knon bagi perhtian kat ckgu kat depan pdahal masing2 cover mukaaa . HAHA . budak laki kat blakag mmg suke bwt mesyuarat agong takde kali lagi dah

tuuu tengok yang tuu knon busy bwt kerja lah kan , pdhal sebok potong kek plus makan kek . bhahaha .

tuuu la dye ckgu cakap pndang depan , focus focusss bukan focus kat cmera ! muka farah mcm nak carik gadoh but takpee dye masih handsome :)

kenapa aku masih tak cukup kalsium ? sape yang perlu dipersalahkan ? T_____T

begini lahh rutin harian aku disekolahh , rutin sebagai pelajar yang akan menduduki SPM tahun 2011 ! hari2 mcm neh , muke suma baek suci jeaa time belaja time tak belaja mcm saiton nirojimm ! HAHA .
aihhhh bile lah nak tamat zaman neh semua hari2 pergi sekolah tanya bile nak habes skolahh .
selalu sampai jea sekolah dduk kat perhimpunan pengawas baru nak merepek , kterg dah tergelak plus tanye bile nak balik , pdhal belum smpai stgh jam dekat sekolah
bile waktu yang terakhir tuu yang paling best suma dah huru hara punya lahh tak sabar nak balik , cikgu baru cakap okeyy kelassssss , haihhh apa lagi taw2 jea atas meja dah ksong . padahal ade lagi 30minit lagi waktu nak balik , sempat lah belajar addmath smpai habes satu chapter tuu =='
pastuu ckgu cakap belum boleh balik sume buat muka frust kua lahh kan balik suma buku2 tuu , smbil buat muka seposen tak laku tuu . KAU ORANG INGAT CKGU KESIAN KEEAAA ?
bilee dah nak dekat waktu balik , masing2 macam lipas kudung kemas beg smate2 nak jadi orang first kua sekolahh dengan alsan lapar nak mampus nt bule mati kalau tak makan sehari even umah depan sekolah pun bagi alasan nt van tertinggal . BODOHH nyaa sape yang bagi alasan cmtu -____-
okeyy bile ckgu dah cakap terima kasih kelasss , ktua kelas mengarah kan kterg suh berdiri sambil berkata terima kasih ckguu tapi baru TERIIIIIIII suma dah ghaib lenyap ! takde mninggal sedkit kesan punnnn .
 tapi bie cakap bile dah habes skolahh nt cnfirm tak dapat nak lepak2 gelak2 cm nak sawan lagi , yelaaa mmg lah bule slalu jumpee tp happy mcm kat sekolahhh ke ? biee cakap nt dah habes skolaa mesti nak sekolah balik , masuk form1 balik pun takpee lah .
act mmg cm harr betul entry aku kali nehh tapi aku tetap nak update , sakai betull lah kan , tolong lempang aku sekarang . HAHA .
yeahh aku baru teringat , tangan aku ade lebam2 , mule2 i was wondering terlanggar dekat mane2 lah kann , then tibe2 tikah cakap tangan dye bengkak akibat kterg maen cubit2 , perghhh bengkak terus , so baru aku taww yang tangan aku ade lebam kesan dari cubitan tikah kerbau paling cute . HAHA . tappii takpe aku redha , 9bulann jea lagi aku perlu hadapi neh sumaa pastu dapat kea nak cubit2 cnneh lagi wehhh T_____T
 okeyy lah tuu kira fair aku lebam dye bengkak . HAHA , korang bayang lahh kan mcm mne punye maen cubit2 tuhh kan .
okeyy lah aku bersemangat nak datang sekolah besok sebab tak sabar nak dengar noryah cakap cuti 3hari . AHAH . yabedabeduuuuuuu !
paling aku tak sabar nak tunggu hari rabu and jumaat . heee :)

1 Feb 2011 , Tuesday <3