18 February 2011

menghembuskan nafas or nafsu ?

HOLLA HELL-O bloggers ! 
akhirnyaa dapat jugak aku menghembuskan nafsu untuk berbelogg nehh , soo hari nehh internet aku mood dye mcm baek jeaa kan , terasa mcm nak berbelog running sebentarrr !
so sempena aku yang dah lame tak menghembuskan naksu dekat sini , aku nak cerita ckett lah kan ape yang dah terjadi kat aku sejak dua tiga menjak nehh , last hapdate punnn pasal contest kan ? i loikkeeeeeee !

- ISNIN -
is a VALENTINE DAYY (V-days) . okeyy orang seperti aku neh memang tak sambut lahh kan , and aku sebagai orang islam memang tidak digalakkan untuk menyambut V-days nehh . lagipunnn tolong lah simpati kat aku , setiap tahun pade V-days mesti aku single , nak bwt cmnoo ? HAHA 
cume tahun neh bukan lah single cume ade lah masalah2 teknikal dan dalaman ckettt :p

- SELASA -
hari selasa is hari MAULIDUR RASUL (maulud nabi) . okeyy pada hari tuu aku telah menjelajah melaka bandaraya bersejarah . untuk apa ? untuk mengambil angin ? pulang kea kampung atau apakah ? ohh 2 in 1 .
tujuan utama nya ialah nak pergi merlimau . yeahhh my cousin tunanggg .
i wish youu moga panjang jdoh and berkekalan okeyy abang ! pasal neh nanti aku akan upload gmbar okeyyy :p
and for the second reasons is makan makan dan makan di melaka . TERBAEK WOKKKK!

- RABU -
aku and sayang aku , BACK TO NORMAL :') pluss aku pun telah buat cuti sendiri pada harii tuu

- JUMAAT -
yang neh yang paling aku tak sabar nak cerita , masa waktu rest dekat sekolah semalam , aku and bff sume dduk lah dekat pndok sambil mentedarah and bergelak sakan , tibe2 tikah jerit "PIQA!! DINO !!" aku macam , haa ? piqa dino ? whoooo ? aku pndang tikah yang sambil tercengang and menunjuk ke arah sebuah motor bersama tuan nyaa , OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!! ape betul ke yang aku nampak nehh ? SERUPA ! once again , SERUPA ! aku pndang tuan motor tuu mcm nak terkelua bijik mate , menganga sebesar mulut buaya , mata tak berkelip sedkit punnn . OMG ! serupaa ! RAMBUT , KULIT , CARA , TINGGI , HIDUNG . fiuhhhhhhhhh ==' bukan rupanyaa , sebaek aku tak hentak terus dgn pasu keaa . HAHA . okeyy masa baliknyaa pulak aku dengar cerita yang budak sekolah aku batch aku gadoh . APE APE ? india dengan melayu ? TERUK KE ? hentak kepala dengan hammer , pasu ? GILA KE HAPEE ? takde perasaan ? haaaa , sekolah aku ramai gangster , skolahh korang hadooo ? yanggg hado lah kann :p

okeyy hri neh pulak hari sabtuu , aku baru balik dari kelas tambahan , setelah dari malam tadi aku berhempas pulah buat kerja ELITE . memang takde mase langsung nak rehattt . neh balik dari class baru lah ade ruang untuk aku bernafas , and ada duaa entry aku mcm tertangguh nak bwtt . soo mybe aku akan hapdate dengan gelojohnyaa bila aku free . tadi masa balik dengan aydil , dia ada tanya aku cmneh bentuk soalan dyee .
"wehhh antara TUTTTTTT dgn TETTTTTTT kau lagi sayang mane ?"
"wehh , kau dengan si Polan tuu tak baek lagi keaa ?"
and korang taw aku jawab ape ?
yeaaa tepat sekali , aku tak jawab ape2 , aku hanya mampu mendiamkan diri . p lantak la aydil nak anggap aku pekak BADAK keaa hape kea kann . HAHA . 
aku nak bgtaww neh , yang aku sekarang nehh mood asek nak makan jeaa , mengantukk jeaa , nak marah2 jeaa , bila marah tuu rasa mcm nak telan orang tuu . aku sangat kasihan kepade sesape yang dah terkena maki or what ever . errrr , SORYYY korang ==' tapi aku mintak maaf jugak kann :')

19 Feb 2011 , Saturday <3