07 February 2011

BUNGA-BUNGA

HELL-o
hujan2 neh memang syiokkk tidurr jea kan , tapi aku tak boleh tidur , kenapa eak ? 
mungkinlahh sebab hormon tak berapa nak stabil sangat kan , HAHA .
tapi tarikh belum nak due lagi , bhahaha .

whoaaaaaaaaaa !
disini aku ingin menggembar dan gembur kann yang aku baru buat tumblr , tapi kenapa pakai email aku tak boleh ?
ape lagi lahh kan terpaksa lah gunakan taktik menceroboh email orang . HIHIHI .
"The Girl That You Will Never Be"
HAHA .

actually aku memang takdek idea nyaa pun nak update , homework yang tertangguh tuh tak taw nak bagi sape siapkan , mungkin nenek kah ? atau jiran kah ?
arghhh banyak sangat kerja tertangguh , mane tak nyaa CUTI NYAA 3HARI , HOMEWORK SELORI !!!
 bile dengar ibu aku nasihat kan 5C tadi , tersentuh hati aku , rasa mcm nak menangis , rasa mcm biarlahh aku yang balas surat cinta tuuu :')

weeeeeeeeee , aku nak tanye neh , cumel tak bunga2 kat atas tuu ? HAHA
kepunyaan sape lagi lah kan kalau bukan aku .
HAHAHA .
very thee propaa taw ! HIHI .
bunga-bunga neh kepunyaan aku and BFF aku .
cumel kan ? cumel kan ? tolong angguk tolong cakap yeaa :p
kalau korang sume nak taww neh handmate taww , kterg tempah sendiri dari ketua pengawas sekolah kterg .
whoaaa ! korang jgn maen2 , ketua pengawas neh bhai yang buat .
HEHE , "PAAN , AKU PROMOTE KAU PUNYE HANDMATEE NEHHH"
HAHA , mcm lah paan bace belog aku nehh , huhhhh jangan jangan , jangan bagi dye tengok , heboh nt kat skolaa dye perli den :p

okeyy nak taw mane satu aku punyaa ?
aku punye yang paling cumel mcm aku , HAHA .
okeyy okeyy aku neh memang nak mintak penampar jea kan 

HITAM + PUTIH + MERAH = ALIAA BEDAH
ORANGE + MERAH + BIRU + COKELAT = PQAA CUMELLL
PUTIH + ORANGE = TIKAH MEONN
PUTIH + PURPLE + PINK = AMOI SOLOTEPPP
PUTIH + BIRU + PINK = MYRAA KEPINGG
COLOURFUL = BIEE MUSCLE

HIHIHI , aku nak buat dajal neh , dorang punya sume ade kat aku , HAHAH , kau orang nak balik ? wekkkkkk kemsalam jelahh ! HAHA , besok aku cakap lah aku lupa nak bawak , hari hari lupa bawak pastu cakap lah dah hilang :p
HIHIHI , suke suke hatii aku jea letak name korang kan , okeyy what , cumel !
HAHA . act aku punye dengan myra laen , dye suke aku punyee aku suke dye punyaa , dengan kate sepakat kterg tukar lahh kann kan . heee , THANX myraaa ! sayang kau banyak !
okeyy for the last !
WE'RE BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ! :')

7 Feb 2011 , Monday <3