21 January 2011

*speechless

Sepi hati terjadi lagi
Mungkin sampai mati aku sepi
Biar senyum hadir di hariku
namun ini hanya ada di bibir
di bibir saja

Aku ini yang bisa mengerti
walaupun yang lain mau mengerti
Namun berat beban hidupku
biarkan saja
Biar saja hanya ku yang tahu
Sejarah cinta dan hidupku
penuh duri dan banyak ranjau
Butuh kesabaran yang penuh
untuk tetap ku berdiri
Ada saatnya ku bicara
bila hatiku telah bulat
Sepanjang ku bisa atasi semua
AKU TETAP DIAM ..............
hikkkks ! kenape aku jiwang sangat neh bai ? okey okey , neh cume lirik lagu jea okeyy , tetibe ternyanyi lagu neh pulekkkkk , tuu yang saje update lagu neh . banyak makne kan lagu neh ? ermmmm , biar aku jelah yang tahu . HIHI . okey la okey laa aku perlu tidur sebab besok pagi2 kene bangon dan berangkat ke PAHANG , HAHA , PAHANG laa sangat kann , act besok aku akan merelease tension yeaa di GENTING , nanti kalau ade gmbar gmbar mase terluang tuu aku upload okeyyy , HAHA , neh kalau cikgu normah bace entry aku , mampos kantoi g GENTING kann tak g kelas elite . whoaaaaa ! 

Aku teringat tadi along bersiap around pukul 10lebeh , tetibe dye makeup , pelik doee , aku pandang jea dye sambil bertanye "along nak g mane ?" pastu dye jawab "aku excited doee , siap malam neh jelahh" ==' *speechless ! jakun betul along aku neh , macam tak pernah pegi pulak , den lompang kang . HAHA . okeyy laa aku malas nak cakap banyak sebab mood aku tgh tak menentu sebab BULAN tgh jatuh ke riba skrg . HAHA . BOBAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :p


21 Jan 2011 , Friday <3