01 August 2011

reply-ing

hello peeps! assalamualaikum.
Salam Ramadhan. mungkin neh hari terakhir kott aku update sebab lepas neh segala kemewahan akan ditarik dicincang dan direbus.
aku nak trial dah, then tak lama lepas tu dah raya. ohh sedeh sebab birthday aku nanti aku nak celebrate dengan sapa? suma orang yang aku sayang suma dah pergi. terima kasih T___T
yahh biarkan blog neh dalam keadaan yang hodoh, sebab aku dah tak mampu nak mengubah apa2 lagi.
biarkan aku habes kan cerita yang tergantung selama berbulan-bulan tu, dan sekarang aku akan simplfying dalam satu cerita. hihihi.

heyy korang, korang taw tak korang yang terindah dalam hidup aku. korang taw tak yang aku tak kan jumpa kawan sehebat korang. tapi dalam persahabatan kita neh, ada duri dalam daging. but i still don't know who and why.
tahh weh, aku sendiri tak pasti dengan status persahabatan kita neh.
kalau boleh aku masih nak pertahankan, tapi maaf, aku tak bole jadi macam dulu lagi.
kerana mungkin ada yang terguris. maaf kawan. bukan niat aku nak putuskan neh suma. cuma aku tak tahan dilakukan macam neh.
hmmm sapa yang jauhkan diri dari sapa? hari jumaat hari tu, kau buat aku macam orang asing, macam tunggul, oh yaa bukan kau tapi kau semua.
aku sorang2 aku sedeh kau tahu? kau tak pernah tahu pun.
kau jangan tanya kenapa aku jadi macam neh, sebab suma nya punca dari korang suma.
kata-kata kawan kita cukup buat aku saket. dah aku taknak dengar lagi, aku taknak dengar sebarang penjelasan, aku cuma nak buktikan yang aku tak salah. kalau bukan kau sapa lagi? huh.
weh ingat lah, bila kau nak cakap tu, ingat kenangan kita yang sama-sama kita lalui selama neh. aku sedeh tak terkata. aku dah takda air mata lagi untuk tangis kan takdir neh.
aku redha.





sahabat, mengapa kau pergi tinggal aku sendiri
kau tahu ku tak sanggup
sahabat, ingatlah kau selalu jadi yang terbaik
walau kau tak disini lagi
sahabat, aku rindu padamu, datang walau sesaat
ku ingin kan kau hadir
aku disini dan menunggu diam tanpa dirimu

mood: crying :')

korang, aku akan simpan kenangan kita neh dalam hati, aku akan doa banyak-banyak kalau jodoh persahabatan kita lagi, kita akan teruskan lepas neh.
tapi kalau takdir persahabatan kita terhenti setakat neh, aku redha.
aku terima walau saket, saket untuk aku hadap sumanya.
aku sayang korang smpai mati.
terima kasih sebab pernah datang dalam hidup aku tak kira sama ada baru setahun atau dah bertahun-tahun.
aku hargai korang, sebab korang kipas susah mati aku.
tiang yang dulunya kukuh sekarang dah hampir runtuh. korang jage diri! aku sayang korang sampai mati :')


If you're alone, I'll be your shadow
If you want to cry, I'll be your shoulder
If you want a hug, I'll be your pillow
If you need to be happy, I'll be your smile
But anytime you need a friend, I'll just be me :')

sincerely,
syafiqah M
1 Ogos 2011