31 July 2011

miracle.

hallo semua.
miracle lah bila aku tetiba nak update belog yang dah berhabuk neh.
tah, tetibe rasa rendu nak update.
banyak yang aku nak cerita kan and mungkin tak tercerita. meh japp aku tengok last aku update bila.
yaahhh yaahhh 3/5 okay. and 7/5 hari tu aku ade gak aa update, dah tulis dah. dah create macam-macam, tapi tah kenapa tangan aku malas sangat nak tekan button publish post -.-
hihi. sorry korang. yeaa aku taw ramai peminat-peminat kat luar sana menantikan kehadiran post baru. tapiii yang hadoo lah kan. HAHA. maaf lagi sekali. bukan niatku.
jiwang tetibeee *shittt!
aku rendu segala2nya dalam hidup aku. aku rendu kisah silam aku. kadang-kadang terpikir, kalau lahh aku bole putarkan masa neh -.-
aku akan perbetulkan setiap inci kesilapan aku.
yeaa bulan 5 adalah bulan air mata buat aku.
bulan 6 adalah bulan perubahan untuk aku.
bulan 7 adalah bulan rezeki buat aku.
bulan 8 bersamaan dengan bulan hari lahirnya aku, aku rasa adalah hari pembalasan atas segala apa yang aku dah buat selama neh. and aku terima dengan hati yang terbuka. aku tak nak menanges. penat menanges. aku redha. sempena bulan Ramadhan yang penuh keberkatan neh, aku terima dengan hati yang terbuka and aku akan cuba perbanyakkan amalan-amalan yang tertinggal.
sempena bulan trial bulan penyeksaan neh. aku akan lebeh perbanyakkan segalanya.
doakan aku yea kawan-kawan.
lepas neh aku akan cuba menjadi blogger yang tegar. aku akan balas segala blog walking, blog running. blog jumpingg and so what ever lah kan.
aku cube! yeaa ada usaha pasti boleh :D

sincerely,
syafiqah M
31 Julai 2011