09 March 2011

rendu gila vavisssss ! PART 1

renduu ? yeahhh aku rendu , aku rendu dekat belog aku nehhh . nak taw takkk perkara yang pertama sekali yang aku buat bila dapat berukband "MELAWAT BLOG TERCINTA" 
gila kau aku tak renduu , belog neh laa tmpat tokk aku lepas sumenyeee , grr so sminggu broadband takde dengan aku , boleh sawan aku kat rumah nehhh sorang2 . HAHA .
mcm2 crita kott aku nak storyy , mgu lepas aku baru jeaa habes melepasi tekanan otakkkk disebabkan ujian bulanan yang pertama , gilaa punya soalan srious shittt myakitkan hati :/
aku taww korang korang sumee takot nak bukk blog akuu sebab entry yang kat bawah nehh , wehh relaxx jea dahh laaa , ape lahh sgt kannn setakat busut tuuu =='

eyyy kenapa smgu aku tak update rase mcm entry neh bosannnnnn !
 okeyyy nvm laah kannn kann , yg pastinyaa aku nak cerita pasal tadii .
yeahhh tadi baru jeaa aku jumpaa my "sayangg" sebab anniversary hari tuu aku tak sempat nak jumpaa sebab terlalu busy kann . 
so anniversary yang keaa 10bulan nehh , i had give something for himmmm (:
haha , neh coklatt yang aku tempah selama seminggu baru siappp , aku rasa satu batch f5 tuu dah taw pasal coklat nehhh . soo perlu kea kau orang dann kau orang nak kate aku curang . gilaa vavis punyaa stalker/spy/detectiveee ! WTF lah haii !
jangan nak jadi noob sangat nak perhatikan ape aku buat 
please mind your own bussiness -.-"
lantak lah hai kau wahai jantan , aku akan persetankan ape yang kau cakappp .
keepp talking about me ? i loikeeeeeeeee !
aku dengan muaz tak kannn tergugat lahh denga cerita munafik kau tuuu , HEBAT SUNGGUH KAU kann. 
tah-ni-ah lahhh aku ucapkan sebab berjaya dan berhasil buat muaz and aku TAK BREAK ! hahahaha .
kau jangan ingat aku tak taww kau yangg bgtaww muaz sume nehhh . err

okeyy lantak lahh si KEPALA BESAR's tu nak cakap ape kannn . 
tadi mase keluarr puas aku menahan rahsia supye tak terbongkar lahhh kann , tak bgtaw kat muaz ape aku bagii , rhsia punya rhsia sorok punya sorok 
sekaliiii time aku membebel tanpa henti tuu terlepas jugakk aku bagi coklattt . HAHA .
sayang aku suke gilee kott ? -.-"
yelahhh yang aku taw selama kterg tak baek tuu dye tak makan , nah kau makan coklat neh smpai buncet balik mcm aru sebelah umah aku nehhh . HAHAH .

okeyy lahh besok aku sekolahhh aku perlu tidurrr besok aku sambung plak PART 2 kalau brukband neh masih bernyawa . HAHA . bobaiiiiii

10 March 2011 , Thursday <3