26 February 2011

MELAKA 15022011

hello blogger ! aku terpaksa mengapdate belog dengan gelojoh sebab lappy aku masih belum sembuh . aku terpaksa pinjam lappy akak aku yeaa . sobss sobsss sedeh nyaaa . nak yang baru nak baruuuu , tlg lahhhh dpt IPAD pun jadi lah bah :p
HAHAHA . dah dah taknak cerita aku dah lahh tengah sawan c3 neh . HAHA , sebab aku geram tgk earphone comel2 , sony ericsson takde pulakkk earphone cmtuu , saje lah tu dengki :(

okeyy act aku dah lari dari topik yeaa . 
aku nak cerita pasal aku g MELAKA mase hari maulud nabi hari tuu . walaupun bulan 2 dah hampir ke tirai penutup dan agak terlewat untuk aku , tapi aku tetap gagahi juaa untuk mengapdate yeaaa . 

first aku nak cerita yang aku pergi majlis pertunangan
KHAIDIRAH & HELMI
yeaa bukan first tapi memang tuu lah yang aku nak ceritaa .

aku taknak cakap banyak sebab cukup lah surat khabar dan media yang lain menyebarkan nyee :p

moh mohh kita tengok gmbarrr .
permandangan dari jaoh mase kterg tgh tgu beberpe kereta yang laen sampai sebanyak 15 kereta yang ade , dan terus gerak sesameee .
with kak balqis , my cousin's wife or cousin wife's ? ohhh what ever ! HAHAHA . mase neh aku dipaksa untuk memegang hantaran . pihak lelaki lah kan tak kan perempuan pulakkkk :/
dahh laa aku pegang chocolate , grrr PATCHI pulakk tuh haa , sbek iman aku kuat kann , kalau tak , smpai dlm umah jea chocolate habes aku belasah . HAHA .
neh hantaran bagi pihak perempuan konsep purple pink , very simple but nice :)
hantaran bagi pihak lelaki , nice and classic , konsep kelabu putih and baby bluee . handmate by my mum ! HUHU .
after mama (my aunt) sarungkan cincin kat dira (bakal menantu) :)
yang baju merah tuu dira's dad , and baju biru bertudungg dira's mum . yang lagi due no need to explain :)
HELLOOOO , saya budak comot ! budak neh mase malam kterg bbq tuu dye taknak lgsung kott kat aku bile aku bodek punye bodek , terus nakkkkk . HAHA . aku pke dye comel jeaa kalau tak , ermmmmmm 
aku dengan jaja jealous tengok orang asek amek gmbar dira jeaa , gmbar kterg neh sape nak amek ? sobss sobssss .........
muke along mcm kelakar cket sebab arissa tarik tdung dye . HAHA . yang baju biru tuu papa (my uncle)
time neh afdlin buat lawak kottt , amek kau tergelak tak cover punye akuu . HAHA .
with my beloved cousin , yang always dengan aku anytime bile aku senang and susah :)
eeyyy abg calleh tiak basahh . HAHA . neh my cousin jugakk yang slalu tanye soalan 18sx kat aku :/
abaikan muka yang buruk + berminyak tuuu , konsentret dekat budak comel tuu :) comel kan comel kannn ? mcm mama piqa dyeeee . HAHA .
aku suka gmbar neh tak taw knp , mungkin sebab care aku yang ala2 ayu gituwwwwwwww .
baru aku taww nape akak aku crop gmbar neh jadi setengah , sebab budak becok tuu kacauu , errrrrr
tengok , aku punn nak crop jugakkkk , HAHA .
aku bersama dira (bakal sepupu) :p
ohh yaaa neh lahh bakal pengantin bulan 7 nt , INSYAALLAH .......

INI SATU PERMULAAN
UNTUK SATU PERJALANAN
DEMI SATU KEHIDUPAN
I SAYANG YOUUU FOREVER
DIRA SAYANG HELMI 
tuu yang sempat aku bace dekat kek yang ditulis oleh dira sebelum kek tuu dikorbankannn , lesap terus punye lah sedap kann . HAHA .
okeyy kenapa aku tak masuk kan dekat fb ? sebab nyee ade lah sebab2 tertentu even dira ade cakap yang benda baik utk ape disorokkan . butt aku just mls nak jawab ramai org tanye nt , HAHAH . kang nt heboh laa wartawan serbu i . HAHA .
OKEYY LAHH , aku nak buat homework sekejap then nak sambung berblogging , BOBAIIIII

27 Feb 2011 , Sunday <3