18 January 2011

SUKA GILAAA GILAA SUKA SANGAT !

holaaaaaa , korang sume nampak tak keriangan diwajah dan hati aku neh ? nampak tak nanpak tak ? HAHA . ape tak nampak ? ==' okeyy laa aku pun dengan rela hati bagi tahu kepade sape2 yang tak nampak tuu , yeaaa di sini aku nak mengumumkan bhawasanyaa aku dah sangat2 pakar untuk mengedit belog *bule caye ke ? neh pun nges2 buat . HAHA . aku berharap besok lepas tikah and alia balik sekolah lalu bukak belog aku lalu terkesima lalu terkentut disitu yeaa ! HAHA . babe , aku excited neh ! kau tak nampak ke ? HAHA . aku nak pergi buat kenduri kejap laa kan . HAHA . 
btw thx tooo miss rinda sbab buat tutorial edit template mcm nehhh , KIKIKI . sukeenyaa ! 

tadi rasenyaa aku mengantuk taww dah cakap dah pun dengan sayang aku nak tidurr yelakannn badan aku tak berapa nak sehat nehh , tapi bile aku nak landing jea aku terpandang kepade sesuatu benda yang menkjubkan . HAHAH . lalu aku buke dan membelek2 nyaa yeaa akhirnyaa ini laa hasilnyaa . HAHA . aku gembire tak terkata nehh , tapi banyak lagi aku belum editt , sabar yukkkk ! HAHA .

wuuuuu wuuuuu disebalik kegembiraan aku nehh , aku tetap sedeh sebab terpaksa mengalami selesema yang amat teruk secara tibe2 and saket tekak dengan ketare membuatkan suara aku menjadi seksiii semula . ouchhhhhh !
besok dah la nak pergi tengok cerita khurafat , T___T 
doakan aku selamat :)
peaceeeee yawwww ! aku nak sambung mengeditt cupcake belog aku neh !
byebyeeeee !

19 Jan 2011 , Wednesday <3