22 December 2010

Hari Hari , Everyday .

ouhhh hari neh disebabkan hari peperangan sedunia , aku sangat lah bosan dirumah , juga kehabisan kredit , tak nak topup , tak nak tak nak *tgk lah sampai bila aku boleh bertahan , sayang aku buat muka cmneh jea :( aku dah cair . HAHA
okeyyy aku baru mula kan buat BLOG WALKING , sangat la penat haiii , tapi best dapat jumpa belog yang sama minat dengan aku . huiii hui , andd ada belog yang sangat lah menarik cerita dye . andd sangat jealous bila tgk belog yang cntek sgt . whoaaaaaaa ! jealous jealous :( pandai jea dorang mengedit suma , aku nehh masih lagi dalam process mengedit . takpee pqa . kau relax jeaaa , suatu hari nt , tungguuuuu . heheh .
adoiiii , aku rase mcm ade tak kne jea dengan belog nehh . tolong lahh tolong lahh , aku masih lemah dalam seni edit mengedit , biasalahh budak akaun , bila la pulak belog aku neh akan jadi tempat r&r kea , taman rekreasi kea . HAHA . *ape aku merepek neh weh ?

ckp pasal akaun , tringat pulak mak cakap dah nak abes skola tak yah beli bag , tak yah beli kasot , tak dapat de jep . HAHA . takk bolehh , mesti beliiiii *bodek abah laa apa lagi kan kan ? tak sabar nyaa la kan nak sekolah , bukan sebab nak belajar , tapi nak cot cet cot cet lahhh , HAHA . 
nak tengok wayang , nak nak , nak nak . wayangggggg .
arghhh sejak bila aku pun dah terkena sumpahan wayang neh ? *tuhh la sakat bf kau lagi kaki wayang , kan dah kene . HAHA . suka hati aku lahhh bradoo . HAHA . bilaaa aku neh nak jadi mcm dulu balik hoi . please la pqa , kenapa kau berubah ? jwapan nyaaa : tolong hantar aku ke sekolah skrg , aku bosan :p HAHA .

credit to adek form3 yang slalu kacau akak :
dek , besok adek amek result kan ? goodluck eah ? satu pesanan akak , adek jangan kacau akak boleh ? kenapa adek neh tegar sangat ? akak cakap jangan kacau akak . akak tak taw nak luah kat sapa neh , akak rimas hari2 adek kacau , adek bukan boyfren akak , adek dengar la cakap akak k ? adek dapat dengar tak ? dengar tak neh ? akak cakap , jangan kacau akak lagi , akak nak SPM , jangan kacau life akak okey ? GOODLUCK adek form3 ! :)
tuhh la dey kalau ramai sangat peminat , huiiii *perasan ! HAHA .