24 December 2010

merry cristmas datuk santa :)

hikhik *nada gedik ! pehal aku neh ? tiba2 jea , bese lahh orang baru kecapi kebhagiaan kan :p
Assalamualaikum :)
semalam , i call u u tak answer , HAHA , NOOO , aku benci lagu tuu -.-"
haaa semalam aku ada cakap kan nak kuar dgn yang tercinta , alhamdullilah kterg dah boleh gelak2 like usuall balik , happy babe , semalam dye mcm poyo cket nan aku yelaa baru dpt lesen kann , tak nak bwk aku balik , glerr ape ? *dlm hati , tlg lah culik aku skrg :p 
tah laa susa klau nak cerita pasal dye neh , kadang2 tu bila gdo rasa mcm perang dunia neh takan habes laa , kalau tgh bhgia syum jea manjang , takpe laaa yang pasti ada orang dah ajar aku buat taktik2 mencemaskan . HAHA . hoorayyy hoorayy , aku suka aku suka , nt aku blanje coky2 okeyy ? 
aiihhh , jangan suka sangat pqa , nt gdo ebohh la blk kan ? heheh , biarr lahh bila lagi aku nak update sempena merry cristmas yang bhgia neh , mungkin datuk santa tuu kott yang bagi aku bhgia neh sume , arghhhhhhhhhhh kapir ! HAHA . 
yeayyyy lagi sekali aku bhgia sbb tikah balik hari neh , wuuwuwuuw :') lagi satu sepupu tersayang nak dtg hari neh , whoaaaaa ! nak masak ape eak hari neh ? humpph *?????
bajet aku jea masak , eahh betol laa aku masak , masak nasik dgn masak air , okey wht ? masak jugak kan ? HAHA . aku sangat laaaa bosan di rumahh tlg la cepat ke shah alam , aku nak peluk2 anak buah akuuuu , aku nak cepat new year , aku ada byk plan . hukhuk *gedikk nyewww titew :p 
tapi sayang hari neh busy , tak dpt msg :( bosan laaa .
bila laa nak skola neh , tlg lahh tlg laaa , nt dah skola , bila la nak cuti neh , tlg la tlg laa .
aku bukan apa , tah knp bila tahun akhir skola neh aku makin bersemangat nak ke skola , coky kata "wehh kita dah jadi senior , wat rules nak ? kita kan dah brado2 skg neh"
nak nak , mestii harus, adik2 gedik jangan nak gedik sangat okeyy , nt akak puk kang :p
tapiiiiiiiiiiii macam tak percya aku dah nak SPM . Sijil Paling Mudah ? Sijil Pergi Mati ?
takpee kau relax jea pqa , setahun jea , pastu kau dah boleh pergi freedom ! hoorayyyy ! meh tepuk tangan same2 :) 
okeyyy la aku sengugut berserta dgn pinggang yang hampir patah , and spinal cord aku dah nak tercabut , aku tak nak retard , nt muaz lariiiiiiiiii :p
BOBAIIIIIIIIIIIIIIIIIII :)